bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۸۶۶
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۹ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
سخنگوی شورای عالی اکران از تصمیم‌گیری برای پخش مسابقات جام جهانی فوتبال و جزئیاتی از آیین‌نامه کمیته انضباطی خبر داد.
تکلیف پخش مسابقات جام‌جهانی در سینماها مشخص شدعلی سرتیپی در این خصوص گفت: در این جلسه دو مساله مورد بحث قرار گرفت که یکی مربوط به آیین‌نامه کمیته انضباطی و مواردی همچون تخلفات، نحوه کار و نحوه اجرا بود که بخشی از آن نیمه تمام باقی ماند و قرار بر این شد که در جلسه بعد تکمیل شود.

وی در ادامه با بیان این‌که مساله بعدی هم به پخش مسابقات فوتبال در سینماها مربوط می‌شد که مقرر شد شش مسابقه از بازی‌های جام جهانی در سینماها با هماهنگی‌های لازم پخش شود که از این میان سه بازی به مسابقات ایران، دو مسابقه به نیمه نهایی و یکی هم مسابقه فینال مربوط می‌شود، افزود: به این ترتیب سینماهای تهران و شهرستان‌ها (با هماهنگی ادارات کل شهرستان‌ها) می‌توانند با توجه به تعداد سالن‌های خود سانس‌هایی را برای پخش فوتبال در نظر بگیرند و قیمت بلیت‌ها هم بین 15 تا 20 هزار تومان خواهد بود. البته ممکن است بعضی سالن‌ها با توجه به شرایط خاصی که به لحاظ VIP دارند قیمت بیشتری را از 20 هزار تومان در نظر بگیرند که این هم با هماهنگی می‌تواند اتفاق بیفتد.

ابراهیم داروغه زاده ریاست شورای عالی اکران نمایش فیلم را عهده‌دار است و منوچهر محمدی، محمدقاصد اشرفی، منوچهر شاهسواری، علی سرتیپی، محسن امیریوسفی و مصطفی کیایی دیگر اعضای این شورا هستند و محمدرضا فرجی به‌عنوان دبیر در جلسات حضور دارد./ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر: