bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۸۷۴
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۸ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۷
سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری بوشهر گفت: 415 طرح اشتغال‌زایی روستایی جهت اخذ تسهیلات به بانک های عامل معرفی شدند.
فاطمه دهقانی در نشست بررسی طرح‌های مشاغل روستایی استان بوشهر با بیان اینکه معرفی این طرح‌ها با هدف ایجاد اشتغال پایدار در روستاهای استان انجام شده افزود: تاکنون 200 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح‌ها پرداخت شده است.

وی تولید محور شدن روستاها را از دیگر اهداف دولت برای پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در مناطق روستایی و عشایری عنوان و ابراز امیدواری کرد: مجموعه این سیاست‌ها منجر به ماندگاری جمعیت در روستاها شود.

سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی در اجرای این طرح طوری عمل کنند که ضمن تسریع و تسهیل در صدور مجوز طرح‌های اشتغالزایی، از کیفیت این طرح‌ها کاسته نشود. توسعه روستایی فقط از طریق توسعه زیرساخت‌های عمرانی و ارائه خدمات اتفاق نمی‌افتد، بلکه نیازمند اشتغال پایدار برای روستاییان و توجه ویژه به درآمد پایدار آنان می باشد.

دهقانی توجه به محیط زیست، مدیریت منابع آب و اشتغال پایدار را سه رکن اساسی توسعه پایدار روستایی عنوان کرد و افزود: بدون توجه و نگاه ویژه به این ارکان توسعه پایدار اتفاق نخواهد افتاد.
نام:
ایمیل:
* نظر: