bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۸۷۷
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۲۱ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۷
تروریست‌های پ‌ک‌ک و شاخه ایرانی آن که پژاک باشد، سال‌هاست با حمایت مستقیم خانواده بارزانی در شمال عراق جا خوش کرده و امنیت داخلی ایران، ترکیه، عراق و سوریه را به هم زده‌اند.
این تروریست‌ها که ارتباطات بسیار نزدیکی با امریکا و رژیم صهیونیستی داشته و از طرف این دو به‌شدت حمایت می‌شوند، حالا مورد حمله ارتش ترکیه قرار گرفته و آنگونه که شواهد و قرائن حکایت دارد، ترک‌ها قصد دارند به مقر اصلی این گروهک در ارتفاعات قندیل یورش ببرند. در همین رابطه، وزیر امورخارجه ترکیه گفت که کشورش برای انجام عملیات نظامی احتمالی با ایران در تماس است.
به گزارش خبرگزاری رویترز، مولود چاووش‌ اوغلو، روز چهارشنبه اعلام کرد که مقامات کشورش با ایران درباره عملیات نظامی در منطقه قندیل در تماس هستند. چاووش‌اوغلو در گفت‌وگو با شبکه هبر ترک تصریح کرد که ترکیه به‌طور مکرر تماس‌هایی را با ایران در خصوص عملیات احتمالی در شمال عراق و علیه گروه پ‌ک‌ک در منطقه قندیل که در نزدیکی مرز ایران قرار دارد، برقرار کرده‌ است. ما با ایران در تماس هستیم. پ‌ک‌ک برای آنها نیز تهدید تلقی می‌شود. قندیل به مرز ایران بسیار نزدیک است. ما همکاری‌ها با ایران را (در این زمینه) افزایش می‌دهیم.

برچسب ها: سیاسی ، ایران ، ترکیه
نام:
ایمیل:
* نظر: