bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۹۰۳
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۲۱ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای بوشهر از اختصاص 30 میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز ناوگان آتش‌نشانی این شهر خبر داد.
کیوان هاشم‌زاده روز گذشته در نشست شورای شهر بوشهر با بیان این‌که با توجه به رشد روزافزون جمعیت و توسعه شهری که پیامد آن گسترش نواحی مسکونی، تجاری و صنعتی است نقش آتش‌نشانی و افزایش خدمات ایمنی که وظیفه حفاظت از جان و مال افراد و جامعه را در برابر حریق و حوادث برعهده دارند، حساس‌ و گسترده‌تر است، تصریح کرد: در بودجه شهرداری بوشهر 30 میلیارد ریال برای تامین ماشین آتش‌نشانی نردبانی، تجهیز و نوسازی ناوگان آتش‌نشانی اختصاص یافته که انتظار می‌رود هر چه زودتر عملیاتی شود.

به گفته هاشم‌زاده، سازمان آتش‌نشانی یکی از دستگاه‌های مهم امدادی در رسیدگی به حوادث شهری از جمله آتش‌سوزی و امداد و نجات است. در این ارتباط برخورداری سازمان آتش‌نشانی از تجهیزات و ناوگان خودرویی مناسب برای ارائه خدمات با کیفیت برتر در حوزه ایمنی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با تاکید بر این‌که با توجه به ظرفیت خطر‌پذیری بندر بوشهر و ضرورت توسعه کمی و کیفی خدمات سازمان، تاسیس و راه‌اندازی ایستگاه‌های جدید آتش‌نشانی در محلات جنوبی شهر بوشهر ضرورت دارد، خاطرنشان کرد: تامین امکانات و تجهیزات به‌روز، امری حیاتی است که امیدواریم با مساعدت مسوولان استان نیازهای این سازمان در بوشهر در حد لازم تامین شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: