bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۲۰ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۷
انگار اختیار خودروسازها دست دولت نیست یا آن‌که دولت هیچ کنترلی بر آنها ندارد که اگر داشت، آنها نباید اینگونه سر خود و بدون نظر دوست دست به افزایش بهای خودروهای داخلی می‌زدند و مردم را نقره‌داغ می‌کردند.
انگار اختیار خودروسازها دست دولت نیست یا آن‌که دولت هیچ کنترلی بر آنها ندارد که اگر داشت، آنها نباید اینگونه سر خود و بدون نظر دوست دست به افزایش بهای خودروهای داخلی می‌زدند و مردم را نقره‌داغ می‌کردند. دولتی‌ها برای آن‌که بگویند با این مساله مخالف هستند، البته شگردهای مختلفی هم به‌کار می‌برند که یکی از این شگردها را رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور که سخنگوی دولت هم هست، به‌کار برده و تلاش دارد که بگوید ما هم مخالف افزایش بهای خودروها هستیم. 

محمدباقر نوبخت که در نشست خبری هفتگی با خبرنگاران سخن می‌گفت و به سوالات گوناگون آنها جواب می‌داد، نسبت به اقدام علی کریمی و کمپینی که وی به راه انداخته است واکنش نشان داد و گفت: البته در این مورد نمی‌شود نسخه کلی پیچید. در زمان رکود، تلاش دولت این بود که صنعت خودروی کشور را فعال کند اما در همان مقطع کمپینی راه‌اندازی شده بود که خودرو خریداری نشود، کمپین قابل قبول نبود ولی در این مورد گرانی‌های اخیر خودرو این کمپین قابل قبول است. اگر کالایی گران فروخته می‌شود، کسی آن را نخرد. از علی کریمی به‌خاطر راه انداختن کمپین گران نخریدن کالاها تشکر می‌کنم، اقدام او قابل قبول است، وی فرد محترمی است که باشگاه سپیدرود رشت را خوب اداره کرد. تولید و فروش خودروها افزایش یافته است اما باز هم می‌بینیم قیمت خودرو بالا می‌رود، این کمپین در این مورد خاص خوب است.

نام:
ایمیل:
* نظر: