bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۹۲۷
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۲۰ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۷
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر با اشاره به ساخت ‌هزار واحد مسکن مددجویی روستایی با مشارکت سپاه گفت: در ساخت این واحدها در ۳۰۳ روستای استان بوشهر بیش از ۳۵ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری می‌شود.
احمد لطفی روز گذشته در نشست هم‌اندیشی ساخت هزار واحد مسکن مددجویی روستایی با مشارکت سپاه استان بوشهر ساخت سرپناه نیازمندان را یکی از رسالت‌های مهم کمیته امداد دانست و تصریح کرد: در یک کار مشترک سپاه با کمیته امداد سال قبل 643 واحد مسکن روستایی در 380 روستای استان بوشهر ساخته و تحویل نیازمندان شد.
وی، توجه به برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی نیازمندان را از برنامه‌های کمیته امداد دانست و خاطرنشان کرد: کمیته امداد در کنار برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و توانمندسازی مددجویان، ساخت مسکن و اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر، مسکن را از نیازهای اولیه هر انسان دانست و تاکید کرد: تامین مسکن بسیاری از مشکلات جامعه و خانوارها را برطرف و زمینه رونق و پیشرفت جامعه بیش از پیش فراهم می‌کند.

لطفی، از حل مشکلات مسکن مددجویان این نهاد حداکثر تا 5 سال آینده خبر داد و یادآور شد: اکنون شش‌هزار500 خانوار تحت پوشش کمیته امداد فاقد مسکن مناسب هستند که بر اساس برنامه‌ریزی تا 5 سال آینده با همکاری سپاه، دستگاه‌های اجرایی مختلف و خیران مشکل مسکن این خانوارها در شهرها و روستاهای استان بوشهر برطرف می‌شود.
وی، با بیان این‌که 3700 خانوار مددجوی روستایی استان بوشهر فاقد مسکن و سرپناه هستند، تصریح کرد: سپاه نقش مهمی در تامین مسکن مددجویان دارد، به‌گونه‌ای که سال قبل با همکاری این نهاد مردمی 643 واحد مسکونی ویژه مددجویان روستایی ساخته و تحویل آنان در 380 روستا شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر با اشاره به ساخت مسکن مددجویان 303 روستا با مشارکت سپاه گفت: ‌هزار واحد مسکن روستایی ویژه مددجویان کمیته امداد استان بوشهر امسال با همکاری سپاه در 303 روستا ساخته می‌شود.
لطفی هزینه ساخت هر واحد مسکونی را 35 میلیون تومان دانست و خاطرنشان کرد: هر واحد مسکونی روستایی با زیربنای 50 متر مربع ساخته می‌شود که در ساخت ‌هزار مسکن مددجویی روستایی بیش از 35 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: