bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۷ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۷
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر اعلام کرد، جشنواره کتابخوانی رضوی با هدف ترویج فرهنگ رضوی و گسترش و ترویج مطالعه با موضوع فرهنگ غنی اسلامی و سیره ائمه معصوم (ع) در بوشهر برگزار می‌شود.
برگزاری هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در بوشهرسیدعلی هاشمی با اعلام این خبر گفت: هفت عنوان کتاب در بخش‌های کودک، نوجوان و بزرگسال در موضوع‌های امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س)، حضرت احمدبن موسی (ع) در این جشنواره به مخاطبان عرضه می‌شود.

دبیر استانی جشنواره کتابخوانی رضوی در خصوص برگزاری این جشنواره توضیح داد: سال گذشته بالغ بر هشت هزار نفر در جشنواره شرکت کردند. این جشنواره امسال به دو صورت کتبی و آنلاین برگزار می‌شود که رده‌های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال را در برمی‌گیرد و  علاقه‌مندان برای شرکت در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی می‌توانند برای دسترسی به منابع این جشنواره به کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور مراجعه کنند.

وی همچنین با بیان این‌که متقاضیان برای شرکت در بخش آنلاین و  دریافت پرسشنامه و فایل PDF منابع باید به سایت www.razavi.iranpl.i r   مراجعه کنند، افزود: شرکت‌کنندگان می‌توانند پاسخنامه‌های خود را تا ۳۱ تیرماه سال ۱۳۹۷ به یکی از کتابخانه‌های عمومی در سراسر کشور تحویل دهند. داوری این آثار  از ۱۵ مرداد سال جاری آغاز می‌شود. اختتامیه این جشنواره نیز در ایام دهه ولایت (دهه اول شهریور) با حضور افراد و خانواده‌های برگزیده در سطح ملی برگزار خواهد شد.

یادآوری می‌شود، جشنواره کتابخوانی رضوی از مجموعه جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع)، فعالیت خود را از ششمین دوره برگزاری زیر نظر نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور آغاز کرد. در هشتمین دوره این جشنواره هفت عنوان کتاب با موضوع سیره امام رضا ع() در سه رده سنی «کودک»، «نوجوان» و «جوان و بزرگسال» معرفی شده است. کتاب‌های «مهمان خراسان» نوشته سعید بیابانکی از انتشارات به‌نشر و «مژده گل» نوشته محمود پوروهاب از نشر جمکران با موضوع داستان‌هایی از زندگی امام رضا (ع)، منابع ویژه رده سنی کودک (۱۱-۴ سال)؛ کتاب‌های «مسافر هشتم» با موضوع امام رضا (ع) و «کاش تو را می‌دیدم» با موضوع حضرت معصومه (س) نوشته مژگان شیخی از نشر قدیانی، منابع ویژه رده سنی نوجوان (۱۷-۱۱ سال) و «ماه هشتم» اثر مهدی غلامعلی از نشر دارالحدیث با موضوع امام رضا (ع)، «مهر ولایت در آسمان ایران» اثر آیت‌الله کریمی جهرمی از نشر بوستان کتاب با موضوع امام رضا (ع) و «به سپیدی یک رویا» اثر فاطمه سلیمانی از نشر کتاب نیستان با موضوع حضرت معصومه (س) منابع ویژه رده سنی بزرگسال است.

نام:
ایمیل:
* نظر: