bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۸ - ۰۳ تير ۱۳۹۷
مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر از تفکیک آب آشامیدنی روستانشینان استان بوشهر با دیگر مصارف خبر داد.
مسعود نصوری با بیان این‌که با توجه به کاهش میزان بارندگی در استان بوشهر شاهد کاهش میزان ذخیره منابع آبی استان هستیم که می‌طلبد مدیریت مناسبی در حوزه تامین آب داشته باشیم، یکی از عوامل بروز بحران آب در استان بوشهر را کاهش بارش باران و برداشت بی‌رویه از چاه‌های استان عنوان کرد و ادامه داد: آب روستاها از طریق شبکه آبرسانی و یا تانکرهای آبرسان تامین می‌شود.
وی با اشاره به حفر چهار حلقه چاه جدید در دشتستان برای رفع مشکل کمبود منابع آبی در این شهرستان، بیان کرد: تا پایان تیرماه دو حلقه چاه دیگر وارد مدار تولید در دشتستان می‌شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان در ادامه به اقدامات صورت گرفته برای تامین آب هلیله و بندرگاه بوشهر اشاره کرد و افزود: سامانه موقعیت‌یاب روی تانکرهای آبرسان نصب شده است تا آب مورد نیاز در روستاها به صورت صحیح توزیع شود.
نصوری از تفکیک آب آشامیدنی روستانشینان استان بوشهر با دیگر مصارف خبر داد و خاطرنشان کرد: تفکیک آب آشامیدنی با آب احشام و فضای سبز به صورت جدی در دستور کار است تا شاهد مشکلات کمتری در تامین آب مورد نیاز باشیم.
مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر همچنین از اجرای طرح ساخت آب‌انبار در روستاهای استان بوشهر خبر داد و گفت: توزیع عادلانه منابع آبی را به صورت جدی در دستور کار داریم.

نام:
ایمیل:
* نظر: