bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۹۶۸
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۶ - ۰۴ تير ۱۳۹۷
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر معتقد است که گرانی‌های اخیر در بازار ریشه اقتصادی نداشته و فضای روانی، عامل برخی از این افزایش قیمت‌ها در بازار است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر معتقد است که گرانی‌های اخیر در بازار ریشه اقتصادی نداشته و فضای روانی، عامل برخی از این افزایش قیمت‌ها در بازار است. سیدحسین حسینی محمدی در نشست کارگروه تنظیم بازار استان بوشهر ضمن اشاره به این‌که در راستای نظارت مستمر بر بازار و کنترل قیمت‌ها طرح‌های متعددی در دست اجراست، خاطرنشان کرد: گشت‌های مشترک بازرسان این سازمان با تعزیرات حکومتی به‌منظور کنترل و تنظیم بازار افزایش یافته است و برخورد لازم با گران‌فروشان صورت می‌گیرد.

 این مقام مسوول در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از رسیدگی به شکایت‌های مردمی به‌صورت جدی خبر داد و تصریح کرد: ۲۰۷ شکایت در اردیبهشت‌ماه ارسال شد که نیمی از آنها قابل رسیدگی بود و به تعزیرات حکومتی ارجاع شد. البته هم‌اکنون شاهد افزایش پنج تا ۲۵ درصدی قیمت مصالح ساختمانی نیز در استان هستیم که بخشی از آن مربوط به هزینه‌های حمل و نقل است. حسینی‌محمدی همچنین با اشاره به افزایش سه درصدی قیمت سیمان خاکستری و سفید در استان بوشهر بیان کرد: در هفته گذشته شاهد ثبات قیمت دیگر محصولات در استان بوشهر بوده‌ایم. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در پایان از افزایش قیمت محصولات پروتئینی و گوشت قرمز خبر داد و افزود: قیمت حبوبات ثابت است و در قیمت شکر نیز شاهد کاهش قیمت هستیم.

برچسب ها: گرانی ، بازار ، بوشهر ، اردیبهشت
نام:
ایمیل:
* نظر: