bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۶ - ۰۶ تير ۱۳۹۷
رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر با اشاره به افزایش ۵۳درصدی کشفیات کالای قاچاق در استان گفت: در سه ماه گذشته به ارزش ۳۸۶ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۳ درصد افزایش دارد.
سرهنگ جوشن سهرابی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر حمایت از کالای ایرانی اظهار داشت: یکی از مصادیق حمایت از کالای ایرانی که رونق اقتصادی در پی دارد مبارزه با کالای قاچاق است. برای مقابله با کالای قاچاق تمامی مبادی، محورها و مکان‌های مختلف استان بوشهر تحت رصد نیروی انتظامی قرار دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از  افزایش کشفیات کالای قاچاق در سه ماه نخست امسال خبرداد و تصریح کرد: در سه ماه نخست امسال به ارزش 386 میلیارد تومان کالای قاچاق در استان کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 53 درصد افزایش دارد.

سرهنگ سهرابی با اشاره به توقیف خودروهای حامل کالای قاچاق بیان کرد: در راستای مبارزه با کالای قاچاق در سه ماه نخست امسال 700 دستگاه خودرو حامل این کالاها توقیف و  652 متهم دستگیر شدند. کشفیات جرایم خشن در سه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال 11 درصد افزایش دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر با بیان اینکه در این مدت، کشف سرقت‌های مهم 34 درصد در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش داشته است افزود: در مجموع سرقت‌هایی که امسال در استان بوشهر به وقوع پیوسته 91 درصد کشف شده‌اند.

سرهنگ سهرابی از کشف 98 درصد جرایم خشن و 95 درصد جرایم کلاهبرداری خبرداد و بیان کرد: وقوع قتل در سه ماه نخست امسال 40 درصد در استان بوشهر نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.
نام:
ایمیل:
* نظر: