bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۲۰ - ۰۶ تير ۱۳۹۷
رئیس شورای شهر بوشهر با تاکید بر تحقق مطالبات مردم گفت: با توجه به این‌که مردم استان بوشهر با مشکلات زیست‌محیطی صنایع نفت و گاز و بیکاری دست و پنجه نرم می‌کنند، از دولت تدبیر و امید خواستار حل این مشکلات هستند.
ابوذر دهدار روز در نشست اعضای شورای شهر بوشهر مشکلات تامین آب را یکی از بحرانی‌ترین مسائل این استان دانست و تصریح کرد: افزایش دمای هوا در استان بوشهر حل مشکلات آب آشامیدنی را دوچندان کرده، چراکه مصرف آب و برق در فصل تابستان بیش از ماه‌های دیگر است.
به گفته وی، مردم استان بوشهر از دولت با تدبیر و درایت انتظار دارد برای مشکلات و معضلات این استان که اساسی‌ترین آنها مساله آب است، چاره‌اندیشی کنند.

رئیس شورای شهر بوشهر با اشاره به سفر مقامات کشوری به استان خواستار مشخص شدن دستاوردهای سفر وزیران و مقامات کشوری به استان شد.
دهدار با بیان این‌که در ماه‌های گذشته شاهد سفر وزیران و جمعی از مقامات کشوری به استان بودیم، گفت: انتظار می‌رود سفر این مقامات دستاوردهای خوبی برای توسعه استان و حل مشکلات مردم داشته باشد.
وی، با بیان این‌که مردم این استان با مشکلات زیست‌محیطی صنایع نفت و گاز و بیکاری دست و پنجه نرم می‌کنند، تاکید کرد: مردم بوشهر از دولت تدبیر و امید خواستارند با توجه به ظرفیت‌های این استان و حضور صنایع عظیم نفت و گاز و نیروگاه اتمی، گره از مشکلات زیست‌محیطی و بیکاری استان باز کند.

دهدار با تاکید بر اجرائی شدن آیین‌نامه ترخیص کالای همراه ملوان خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که بخش زیادی از مردم این استان به شغل تجارت و دریانوردی مشغول به فعالیت هستند انتظار می‌رود مساله ته‌لنجی به شکلی که با رضایت‌مندی آنها همراه باشد به سرانجام برسد.
رئیس شورای شهر بوشهر تسریع در ساخت و بهره‌برداری از پروژه‌های کلان استان و توجه به زیرساخت‌های گردشگری و راه آهن بوشهر به شیراز و توجه به عمران شهری را از دیگر مطالبات بوشهری‌ها دانست و اظهار امیدواری کرد با سفر وزرا و مشارکت مدیران استان، تحولی در آنها ایجاد شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: