bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۰۱۱
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۹ - ۰۸ تير ۱۳۹۷
رئیس پلیس استان بوشهر اعلام کرد، فردی که در بوشهر مرتکب قتل شده بود، کمتر از ۴ ساعت پس از ارتکاب جنایت در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.
 سردار خلیل واعظی صبح امروز با اشاره به برقراری امنیت پایدار در استان گفت: امنیت و احساس امنیت در استان بوشهر به صورت مستمر برقرار پایدار است که این مهم با همکاری و مشارکت مردم محقق شده است. جرایم خشن در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه کاهش یافته است که اوج این کاهش در ماه مبارک رمضان رخ داد.

رئیس پلیس استان بوشهر با اشاره به شناسایی و دستگیری قاتل کمتر از چهار ساعت در بوشهر خاطر نشان کرد:در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر بوی تعفن از منزلی در یکی از محله‌های جنوبی شهر بوشهر واحد گشت کلانتری 14  تنگک به محل مورد نظر اعزام شد.در بررسی‌های پلیس مشخص شد مردی 70 ساله بنا به دلایلی نامعلوم فوت کرده و جسدش متلاشی شده است.

وی از شناسایی قاتل  خبرداد و عنوان کرد: پس از شناسایی هویت متوفی با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، 4 ساعت پس از کشف جسد فردی 42 ساله به عنوان مظنون شناسایی و دستگیر شد. متهم پس از تکمیل تحقیقات و جمع آوری مستندات لازم به ارتکاب قتل اعتراف کرد، قاتل انگیزه قتل را اختلاف شخصی و درگیر با مقتول بیان کرده است.

به گفته واعظی مردم برای حفظ امنیت جامعه باید در سریع‌ترین زمان ممکن ناامنی را به پلیس اطلاع دهند و پلیس نیز در  اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام می‌کند.
برچسب ها: جامعه ، قتل ، بوشهر ، جرایم
نام:
ایمیل:
* نظر: