bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۶ - ۰۹ تير ۱۳۹۷
بخشدار ویژه خارگ اعلام کرد رفع تمامی مشکلات اساسی خارگ با جدیت در دست پیگیری است.
محمود رضایی در جلسه ارزیابی برگزاری کنکور جزیره خارگ گفت: یکی از مهمترین مسائل حوزه آموزشی بحث برگزاری کنکور در جزیره خارگ است و با توجه شرایط و اقلیم جزیره خارگ برخی از اوقات برای برگزاری کنکور با مشکلاتی مواجه هستیم. با حساسیت فراوان در هفته گذشته با همکاری تمامی دستگاه‌های و شرکت های نفتی مستقر در جزیره خارگ پیگیر امورات برگزاری کنکور در خارگ بودیم، شاید سوالی که افکار بیرون از جزیره خارگ را درگیر کند این موضوع است که مگر برگزاری یک کنکور چه مشکلاتی می‌تواند داشته باشد.

رضایی افزود: همین موضوع می تواند گواهی بر خاص بودن مسائل و مشکلات در بخش ویژه خارگ باشد، شما فقط به این موضوع که سوالات کنکور به دلیل شرایط جوی خارگ وارد منطقه نشود، یکسال زحمت یک دانش‌آموز از بین خواهد رفت. در گروه علوم تجربی ٢٨ نفر داوطلب خانم و ١٢ نفر آقا در گروه زبان خارجه ٨ نفر خانم و یک نفر آقا حضور داشتند. دولت با همراهی و همفکری در حال رفع تمامی مشکلات اساسی در بخش ویژه خارگ است و این موضوع را با حساسیت خاصی استاندار دنبال می کند و روزانه و بصورت مستمر پیگیر مسائل و مشکلات جزیره خارگ است.

رضایی ادامه داد: تنها راه برون رفت مشکلات خارگ ایجاد وحدت رویه، همدلی و همزبانی در تمامی امور است، تجربه من در سال‌های اخیر ثابت کرده هر زمان بصورت تیمی کاری را دنبال کردیم، خروجی آن حل مشکل بوده، پس نگاه دولت در این جزیره پایداری هم فکری و کار گروهی است.
برچسب ها: مشکلات ، خارگ ، جامعه
نام:
ایمیل:
* نظر: