bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۰۳۶
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۲۰ - ۱۰ تير ۱۳۹۷
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان بوشهر:
روز جمعه 15 تیرماه 97، پنجمین آزمون استخدامی دستگاه‌های فراگیر همزمان با سراسر کشور در استان بوشهر نیز برگزار می‌شود. داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش نیز در سراسر استان به رقابت با یکدیگر می‌پردازند تا سهمیه 529 نفری استان و بخشی از نیازهای آموزش و پرورش از نظر تامین نیروی انسانی تکمیل شود.
بامدادجنوب- هدی خرم‌آبادی:
روز جمعه 15 تیرماه 97، پنجمین آزمون استخدامی دستگاه‌های فراگیر همزمان با سراسر کشور در استان بوشهر نیز برگزار می‌شود. داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش نیز در سراسر استان به رقابت با یکدیگر می‌پردازند تا سهمیه 529 نفری استان و بخشی از نیازهای آموزش و پرورش از نظر تامین نیروی انسانی تکمیل شود. 
در ادامه برای بررسی جزئیات آزمون استخدامی با معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت‌وگو کردیم. عبدالناصر غلامی در پاسخ به این سوال که در آزمون‌های دوره‌های پیش، بخشی از سهمیه‌های استان به سبب لحاظ شدن شرایط بومی، حذف شد، تصریح کرد: در آزمون امسال، سهمیه نمره داوطلبان بومي استان با ضریب یک و دو دهم (2/1 ) و بومي شهرستان با ضریب یک و چهار دهم (4/1) نمره کسب شده در امتحان مشترک فراگیر محاسبه مي‌شود.

غلامی درباره سهمیه امسال استان با بیان این‌که سهمیه آموزش و پرورش استان بوشهر در این آزمون استخدامی، 529 نفر است که در مقایسه با سال قبل افزایش 80 درصدی داشته، تصریح کرد: شرایط آزمون برای همه یکسان است. نیروهای حق‌التدریس نیز در این آزمون شرکت می‌کنند و در صورت کسب نمره لازم همچون دیگر شرکت‌کننده‌ها به مرحله بعد ورود خواهند کرد. 
این مسوول درباره تاثیر سهمیه‌های ایثارگری نیز تاکید کرد: سهمیه‌های ایثارگری، جانبازی و ... سوای از سهمیه‌های عادی است و خللی در قبولی دیگر دواطلبان ندارد. 
وی در ادامه تاکید کرد: مقررات و ضوابط آزمون و اعلام نتایج در شرایطی کاملا امن انجام می‌شود و داوطلبان با اطمینان خاطر در آزمون شرکت کنند تا به امید خدا سهمیه‌های استان در رشته‌های مورد نیاز تکمیل شود. 

كارت‌ شركت در‌ آزمون‌ كليه‌ داوطلبان‌ از روز سه‌شنبه 97/04/12 براي مشاهده و پرينت روي پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش كشور قرار خواهد گرفت، از همین رو، داوطلبان‌ متقاضي شركت‌ در آزمون‌، براي شركت در جلسه امتحان بايد در تاريخ تعيين شده به پايگاه اطلاع‌رساني مذكور مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌اي (نام، نام‌خانوادگي، كد ملي، سال تولد و …) و يا اطلاعات ثبت ‌نامي (شماره پرونده و كد پيگيري و …) از كارت شركت در آزمون خود يك نسخه پرينت تهيه و براساس آدرس و زمان تعيين شده روي كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحاني مربوط مراجعه کنند. 

لازم به ذکر است، برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و اصل کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار الزامی است و چنانچه داوطلبی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده یا کد پیگیری موفق به دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون نشود، لازم است با مراجعه به سایت سازمان سنجش و ورود به سیستم پاسخگویی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی یا کد پیگیری اقدام کند، البته این امکان برای داوطلبانی فراهم است که در سیستم پاسخگویی دارای عضویت باشند، بنابراین ضرورت دارد داوطلبانی که اطلاعات ذکر شده را گم کرده‌اند با عضویت در این سیستم نسبت به بازیابی اطلاعات اقدام کنند.
بدیهی است که برقراری نظم و مقررات در برگزاری آزمون، انجام هماهنگی‌های لازم برای معطل نماندن داوطلبان پشت درهای آزمون، حکمفرما بودن سکوت در زمان آزمون و ... از ضروریات آزمون است که هماهنگی کادر برگزارکننده آزمون را می‌طلبد. 

نام:
ایمیل:
* نظر: