bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۰۴۷
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۹ - ۱۱ تير ۱۳۹۷
معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی فنی و حرفه‌ای بوشهر از رقابت تیم ۱۶ نفره بوشهری در ۱۵ رشته مهارتی در هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت با نخبگان مهارتی کشور خبر داد.
مهارت‌آموزان بوشهری راهی مسابقات ملی مهارت می‌شونداحمد لیراوی روز گذشته در نشست بررسی هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت با بیان این‌که مهارت‌آموزان در این عرصه هر ساله خوش می‌درخشند، تصریح کرد: امسال 900 داوطلب برای شرکت در هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در مرحله شهرستان در استان ثبت نام کرده‌اند که سنجش و ارزیابی مهارت این افراد در دو مرحله شهرستانی و استانی صورت گرفته است و از بین 100 نفر راه یافته به مرحله استانی 16 نفر به عنوان نفرات برگزیده استان انتخاب شدند.

معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی فنی و حرفه‌ای بوشهر از اعزام مهارت‌آموزان بوشهری به مسابقات کشوری خبر داد و خاطرنشان کرد: تیم 16 نفره بوشهری در 15 رشته مهارتی در هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت با نخبگان مهارتی کشور به رقابت می‌پردازد.
لیراوی با بیان این‌که مرحله کشوری هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت 24 تا 27 تیر در مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های فنی و حرفه‌ای کرج برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این مسابقه 544 نفر از جوانان ماهر در 33 رشته مهارتی به رقابت می‌پردازند و نخبگان مهارتی کشور در این دوره به مسابقات جهانی مهارت 2019 روسیه اعزام می‌شوند.

نام:
ایمیل:
* نظر: