bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۰۷۶
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۷ - ۱۵ تير ۱۳۹۷
بخشدار ویژه خارگ با اشاره به کمبود منابع آبی در جزیره خارگ، خواستار تلاش همگانی برای استفاده صحیح از منابع موجود شد.
محمود رضایی عصر پنجشنبه در حاشیه جلسه مدیریت مصرف آب در بخشداری ویژه خارگ به خبرنگار مهر گفت: جزیره خارگ باتوجه به اقلیم جغرافیایی با فقر منابع آبی مواجه است و هم اکنون با تلاش بسیار کارکنان جهادگر شرکت پایانه های نفتی ایران، منابع آبی در اختیار اهالی شریف این جزیره قرار می گیرد. در بازدید میدانی که بصورت سرزده در برخی از مناطق شهری و اداری بخش ویژه خارگ داشتم شاهد هدر رفت آب هستیم، که باید در این حوزه صرفه جویی به نحو احسن صورت پذیرد، مدیریت صحیح و درست در مواقع بحرانی می تواند در صرفه جویی آب شرب راه گشا باشد و قطعا از کمبود و یا قطعی آب عبور خواهیم کرد.

بخشدار ویژه خارگ با بیان اینکه اصلاح الگوی مصرف در دستورکار قرار بگیرد تصریح کرد: باید مدیریت مصرف آب بصورت ویژه و روزانه توسط ادارات دولتی مورد بازنگری و پایش قرار گیرد، همچنین در منازل احساس مسئولیت پذیری در این حوزه را نهادینه کنیم. اگر در مصرف آب در جزیره اصول درست مصرف کردن و صرفه جویی را رعایت نکنیم مطمئنا در سال جاری با افت فشار و قطعی آب مواجه خواهیم شد ولی با این وجود با تمام توان در تلاش هستیم که تابستان پیش رو بدون قطعی برای اهالی شریف خارگ رقم بخورد.

نماینده عالی دولت در بخش ویژه خارگ گفت: جزیره کهن خارگ از مردمانی با فرهنگ برخوردار است و مطمئن هستیم همانطور که در سالهای قبل در مصرف آب به نحو احسن صرفه جویی کردند امسال هم به مانند سال گذشته بر این اصول پایوند باشند.
برچسب ها: جامعه ، آب ، خارگ ، بخشدار
نام:
ایمیل:
* نظر: