bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۰۸۱
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۲۰ - ۱۵ تير ۱۳۹۷
مسوول دبیرخانه استانی دومین همایش بین‌المللی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی از برگزاری این همایش در آبان‌ماه سال جاری در ١٠ استان برگزار خبر داد.
علی خانزاده در نشست با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: این همایش با موضوع خانواده به‌عنوان نهاد بنیادین اجتماعی و با هدف تبیین نقش و جایگاه مهم خانواده در عصر اطلاعات و جامعه شبکه‌ای با تاکید بر رویکردهای آموزشی، شناختی و تربیتی در دو بخش علمی پژوهشی و تجربی کاربردی برگزار می‌شود.
وی در ادامه با بیان این‌که آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، قزوین، خوزستان، هرمزگان، کرمان، مرکزی، گیلان، خراسان رضوی و بوشهر ١٠ استان میزبان این همایش هستند، افزود: دومین همایش سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی از ١٢ تا ١٤ آبان‌ماه سال جاری همزمان با روز فرهنگ عمومی برگزار می‌شود. 

خانزاده با اشاره به این‌که خوشحال هستم که استان بوشهر یکی از استان‌هایی است از این همایش استقبال کرده و آمادگی خود را برای برگزاری آن اعلام کرده است، تصریح کرد: استان بوشهر با پیشینه تاریخی کهن در بیشتر حوزه‌ها پیشتاز بوده و توانسته با امکانات کم افتخارات زیادی را کسب کند و امیدواریم در این حوزه هم موفق باشد. 
مسوول دبیرخانه استانی دومین همایش بین‌المللی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی در پایان با بیان این‌‌که به برگزیدگان این رویداد، تندیس همایش، لوح تقدیر و جایزه نقدی اهداء خواهد شد، خاطرنشان کرد: مقالات برتر ضمن ارائه در پانل‌های تخصصی، متناسب با کیفیت و امتیاز ارزیابی و نوع آن در نشریات علمی پژوهشی و علمی ترویجی منتشر خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر نیز در این نشست گفت: امروزه و در عصر ارتباطات، سواد رسانه‌ای از ضروریات زندگی انسان است که می‌توان با ارتقای سواد رسانه‌ای درآمدزایی را در فضای مجازی به‌گونه‌ای مدیریت کنیم که محتوایی تولید شده مطابق با نیاز شهروندان به شکل صحیح باشد.
حمیده ماحوزی در پایان بر آمادگی کامل بوشهر برای برگزاری دومین همایش بین‌المللی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی با موضوع خانواده در استان تاکید کرد. 
علاقه‌مندان برای حضور در این همایش می‌توانند آثار خود را (شامل مقاله و گزارش) از طریق پورتال همایش به نشانی  MLiteracy.saramad.ir بارگذاری کنند. همچنین می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر نیز به پورتال مذکور مراجعه کنند.
یادآوری می‌شود، رضا اسمعیل‌پور، مدیر مجتمع دیجیتال استان بوشهر از سوی دبیرخانه دومین همایش بین‌المللی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی به‌عنوان مسوول دبیرخانه این همایش در استان معرفی شد.

برچسب ها: فرهنگ ، رسانه ، نشست ، ارشاد
نام:
ایمیل:
* نظر: