عبدالحمید صفایی با بیان اینکه توان عملیاتی یک شهر بر مبنای پشتیبانی لجستیک است که از ابتدای ورود به شهرداری شهر خارگ ساماندهی امور لجستیک مدیریت شهری را مبنای ارتقای این حوزه قرار دادیم، گفت: با بررسیهای صورت گرفته از سوی کارشناسان فنی حوزه عمران این شهرداری و با صلاح و صرفه صورت گرفته در هزینههای جاری، موفق شدیم با صرف هزینه ۶۵۰ میلیون ریالی به منظور آماده به کار کردن خودروی لودر شهرداری که در لیست مزایده قرار داشت، بهسازی و نوسازی را به صورت کاملا استاندارد انجام دهیم و هماکنون این وسیله مهم عملیاتی است.
به گفته وی، به دلیل مدیریت ناصحیح در قبال حفظ و نگهداری اموال در گذشته، خودروی کمپرسی شهرداری به دلایل حقوقی و وجود نواقص فنی عمده از چرخه خدمترسانی خارج شده بود، در مدیریت جدید توانستیم با طی کردن مراحل قضائی و تعویض کامل موتور و لاستیکها و بخشی از قعطات اصلی و تعمیرات اساسی کامیون، این خودرو را در تملک شهرداری نگه داریم و بار دیگر به ناوگان واحد موتوری اضافه کنیم که بتوانیم در مواقع مدیریت بحران و حوزه عملیات فنی بهرهبرداری لازم را به عمل آوریم.
صفایی با اشاره به اینکه اعتقاد بنده در حفظ و حراست از اموال سازمان بوده و خواهد بود، بیشک اگر ما تعلق خاطر و مسوولیتپذیری در قبال وسایلی که در اختیارمان قرار داده شده، داشته باشیم، میتوانیم مجموعه شهرداری را به الگویی برای دیگر نهاد و سازمانها تبدیل کنیم، توان لجستیک یک شهرداری در حوزههای پشتیبانی و عملیات فنی نشان قدرت شهرداری بر مدیریت بحرانهای شهری دارد. در همین راستا دو خودروی دیگر لودر و لجنکش که پیش از مدیریت بنده در لیست مزایده قرار داشتند نیز با اعمال تعمیرات اساسی به دیگر خودروهای واحد موتوری اضافه شدند.
وی با تاکید بر اینکه خودروی لودر و لجنکش شهرداری با هزینهای بالغ بر ۶۵۰ میلیون ریال و لجنکش ۱۵۰ میلیون ریال، از خودرویی با ظاهر فرسوده به خودرویی آماده به کار تبدیل شده و میتواند فعالیت واحد موتوری را تسریع بخشیده و در مدیریت زمان و هزینه مجموعه را یاری رساند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر، ناوگان واحد موتوری با اضافه شدن سه خودروی لودر، لجنکش و کمپرسی با دغدغه کمتری میتواند به شهروندان خدمترسانی کند که این مهم در ارتقای عملکرد شهرداری در خدمترسانی به شهروندان نیز موثر خواهد بود.