bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۵ - ۱۸ تير ۱۳۹۷
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان بوشهر اعلام کرد که در سال جاری پیک مصرف برق در استان بوشهر نسبت به سال قبل دو درصد کاهش یافته است.
امرالله پاراد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به منظور کاهش پیک بار مصرف برق در استان بوشهر، با همراهی و همکاری مدیران ارشد استان نسبت به تغییر ساعت کاری ادارات اقدام شد.

وی با اشاره به اینکه ادارات استان بوشهر هنگام ظهر زودتر تعطیل می‌شوند، خاطرنشان کرد: اکنون پیک مصرف برق در استان بوشهر هزار و ۵۲۳ مگاوات رسیده است که بیانگر کاهش دو درصدی نسبت به ساال قبل است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان بوشهر بیان کرد: پیک کل بار برق مصرفی استان بوشهر با در نظر گرفتن همه مجموعه از جمله صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، کارخانه‌های سیمان و واحدهای تولیدی هزار و ۸۳۵ مگاوات است.

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار تغییر ساعت کار ادارات در مدیریت مصرف برق ادامه داد: همه ظرفیت‌های برق استان برای تامین برق مصرفی مشترکان به کار گرفته‌ایم تا مشکلی برای تامین برق مورد نیاز نداشته باشیم.

پاراد با تقدیر از همکاری نهاد و دستگاه‌های مختلف در زمینه کاهش میزان مصرف برق، خاطرنشان کرد: به منظور نظارت در دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها برای رعایت تغییر ساعت کار و خاموشی به موقع وسائل برقی ۵۰ اکیپ فعال شده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین میزان مصرف برق مربوط به ساعت ۱۵ است، افزود: ۷۰ درصد برق در بخش خانگی، ۱۵ درصد در بخش اداری، هشت درصد بخش صنعت، پنج درصد کشاورزی و مابقی در بخش‌های عمومی مصرف می‌شود.
برچسب ها: مصرف برق ، برق ، کاهش ، نظارت
نام:
ایمیل:
* نظر: