bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۱۰۳
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۲۰ - ۱۸ تير ۱۳۹۷
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان از اجرائی شدن بیش از ٤٠ برنامه اوقات فراغت همزمان با فصل تابستان در سطح این شهرستان خبر داد.
شاهین نجفی با اشاره به برگزاری طرح تابستانه «شوق رویش» گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته در شهرهای اهرم، دلوار، آباد و کانون‌های فرهنگی و هنری روستاهای این شهرستان بیش از ٤٠ برنامه فرهنگی و هنری و نیز دوره‌های آموزشی در فصل تابستان برگزار  خواهد شد.
وی ایجاد برنامه‌های متنوع برای همه رده‌های مختلف سنی را از اولویت‌های این اداره خواند و افزود: در این برنامه‌ها سعی شده است نیازهای سنین مختلف لحاظ گردد. امیدوار هستیم سایر دستگاه‌های اجرائی نیز با یک برنامه‌ریزی هدفمند به سالم‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان کمک کرده و در بهینه‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان مشارکت کنند.

به گفته رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان برخی از ویژه‌برنامه‌های اوقات فراغت این اداره به این شرح است: برگزاری ٢٠ دوره آموزشی فرهنگی و هنری برای رده‌های مختلف سنی کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در رشته‌های: خوشنویسی، قرآن، طراحی، نقاشی، عکاسی، تئاتر، رنگ و روغن، خیاطی و رشته‌های مختلف موسیقی در اهرم و دلوار، برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت در بیش از ٤٠ کانون فرهنگی و هنری مساجد روستاهای تنگستان و نیز شهر آباد، برگزاری نشست‌های ادبی هفتگی انجمن شعر و ادب اهرم، پخش فیلم‌های روز سینمای ایران در مجتمع فرهنگی و هنری اهرم و دلوار، آماده‌سازی و سازماندهی گروه‌های نمایشی برای اجرای عمومی آثار خود در فصل تابستان، برگزاری کنسرت موسیقی پاپ و محلی در فصل تابستان به همت گروه‌های موسیقی شهرستان و استان، برگزاری شب شعر در فصل تابستان و... .

برچسب ها: تنگستان ، ارشاد ، هنری
نام:
ایمیل:
* نظر: