bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۱۱۰
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۷ - ۱۹ تير ۱۳۹۷
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از کلنگ‌زنی درمانگاه تخصصی در بیمارستان کنگان خبر داد و گفت: خدمات هتلینگ در بیمارستان کنگان توسعه می‌یابد.
سعید کشمیری با بیان این‌که ایجاد خدمات هتلینگ برای بیمارستان کنگان به‌ویژه در بخش زنان و زایمان از برنامه‌های ما برای این مرکز درمانی است که مردم بتوانند از خدمات ویژه این بیمارستان نیز بهره‌مند شوند، تصریح کرد: یک نمونه از این نوع خدمات، «ایجاد ال‌دی‌آر» در بخش زایشگاه است. ال‌دی‌آر اتاق‌های تک‌نفره زایمان است که در زایشگاه تعریف می‌شود و همه مراحل درد، زایمان و پس از زایمان در این اتاق خصوصی سپری شده و همراه زائو می‌تواند کنار وی باشد.
کشمیری با اشاره به این‌که این اتاق دارای امکانات رفاهی مانند مبل تخت‌خوابشو، تلویزیون، یخچال، حمام، سرویس بهداشتی، تلفن و... است، افزود: ال‌دی‌آر از نیازهای بیمارستان امام خمینی کنگان است. ان‌شاءالله جلساتی را در دانشگاه برگزار خواهیم کرد و با کمک معاونت توسعه و معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی، استارت این کار را خواهیم زد.

به گفته وی، در مورد درمانگاه تخصصی نیز قرار شد معاونت توسعه دانشگاه نتیجه جلسه با فرماندار را به ما اعلام کند تا ان‌شاءالله بتوانیم اگر شرایط مهیا باشد در هفته دولت امسال کلنگ‌زنی درمانگاه تخصصی را در فضای داخلی بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان انجام دهیم و و در واقع ساخت این درمانگاه استارت بخورد. احداث پانسیون پزشکان بیمارستان امام خمینی کنگان نیز از پروژه‌هایی است که در سفر اخیر به بیمارستان کنگان، کار پیگیری آن را شروع کردیم و ان‌شاءالله بتوانیم پایه‌گذار آن نیز باشیم.
گفتنی است که ساختمان کنونی درمانگاه تخصصی کوثر کنگان به شکل استیجاری (به مدت قرارداد ۵ سال) از تیر ماه سال ۹۴ در اختیار بیمارستان امام خمینی قرار دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: