bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۸ - ۱۹ تير ۱۳۹۷
طبق اخبار غیررسمی پخش برنامه ورزشی زابیواکا از امروز در تلویزیون اینترنتی آیو متوقف شده است. هرچند هنوز هیچ مرجع رسمی این خبر را تایید نکرده اما شنیده شده آفیش عوامل این برنامه برای ضبط امروز لغو شده است‌.
پخش برنامه جنجالی «زابیواکا» از آیو متوقف شدطبق اخبار غیررسمی پخش برنامه ورزشی زابیواکا از امروز در تلویزیون اینترنتی آیو متوقف شده است. هرچند هنوز هیچ مرجع رسمی این خبر را تایید نکرده اما شنیده شده آفیش عوامل این برنامه برای ضبط امروز لغو شده است‌. احتمال می‌رود تعطیلی زابیواکا بخاطر حواشی اخیر ایجاد شده از نام بردن خواننده‌های خارج از ایران در این برنامه توسط مجری این برنامه، علی انصاریان، بوده باشد.

این برنامه که ویژه جام جهانی 2018 در شبکه اینترنتی آیو تولید شده بود ابتدا با مجری‌گری آزاده صمدی بروی آنتن رفت اما با مخالفت سازمان صداوسیما مجری‌های این برنامه به علی‌ انصاریان و مجید یاسر تغییر یافتند.

این اولین برنامه تولیدی اینترنتی در شبکه‌های آی‌پی تی‌وی است و مواجهه سازمان صدا‌وسیما که ناظر این شبکه‌ها می‌باشد بسیار حائز اهمیت است چرا که تفاوت این شبکه‌ها با رسانه ملی در میزان آزادی عمل آن‌ها در چارچوب قوانین است و میزان اعمال نظارت سازمان به این شبکه‌ها روشن کننده آینده فعالیت یا عدم فعالیت آی‌پی‌ تی‌وی‌ها در ایران است. حال باید منتظر ماند و دید آیا خبر تعطیلی برنامه زابی‌واکا صحت دارد یا خیر؟
نام:
ایمیل:
* نظر: