bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۱۱۶
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۲۰ - ۱۹ تير ۱۳۹۷
کتاب «جرات داشته باش» نوشته فردیک فانژه که به راه‌های افزایش اعتماد به نفس پرداخته است، منتشر شد.
بر اساس این خبر، فردیک فانژه استاد دانشگاه و روان‌درمانگر فرانسوی است که در این کتاب از تجربیات بالینی خودش در رابطه با مراجعانش که مشکل کمبود اعتماد به نفس داشته‌اند، نوشته است. ناشر در معرفی این نویسنده و کتابش نوشته است: دکتر فردریک فانژه زاده‌ ۱۱ آوریل ۱۹۵۵ در لیون است. او در سال ۱۹۸۳ در رشته عصب‌شناسی از دانشگاه لیون دانش‌آموخته شد و دو سال بعد از همان دانشگاه موفق به کسب مدرک کارشناسی ارشد در رشته روانشناسی شد.

 وی فعالیتش را از سال ۱۹۹۲ با انتشار مقالات علمی متعدد در نشریه‌های بین‌المللی آغاز کرد و از سوی دیگر به روان‌درمانگری نیز روی آورد. فانژه تاکنون بیش از ۲۰۰ کنفرانس و کارگاه در حوزه‌های مختلف از جمله درمان استرس، افسردگی و روان‌درمان‌گری برگزار کرده است. وی همچنین در بسیاری از دانشگاهای فرانسه (دانشگاه لیون۱)، بلژیک و سوئیس مشغول تدریس است. فانژه اغلب به‌عنوان کارشناس و مشاور در شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فرانسه حضور دارد. از برنامه‌های موفق او می‌توان به برنامه مجله سلامتی در شبکه فرانس ۵ اشاره کرد که با محوریت درمان کمبود اعتماد به نفس در سال ۲۰۱۳ به روی آنتن رفت. او همچنین نگارنده کتاب‌های متعددی در حوزه روانشناسی با محوریت درمان اضطراب، افسردگی، کمبود اعتماد به نفس و... است.

«جرات داشته باش» دومین اثر او است که برای اولین بار در سال ۲۰۰۳ به چاپ رسید و تا سال ۲۰۰۸ تجدید چاپ شد. طبق نظر خوانندگان دلیل موفقیت این کتاب، ارائه راه‌حل‌های عملی و کاربردی است. از آنجایی که نویسنده این کتاب، یک روان‌درمانگر است به همین دلیل براساس تجربیاتی که از مراجعانش به‌دست آورده است، توانسته راه‌حل‌های کاربردی متنوعی را به خوانندگان این کتاب پیشنهاد کند. این کتاب را انتشارات شمعدونی به قیمت ۲۷۰۰۰ تومان روانه پیشخان کتابفروشی‌ها کرده است.

برچسب ها: فرهنگ ، هنر ، کتاب ، رونمایی
نام:
ایمیل:
* نظر: