bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۱۲۰
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۲۰ - ۱۹ تير ۱۳۹۷
آخرین خبرهای از وضعیت پارس جنوبی‌جم؛
پارس جنوبی‌جم که این روزها اردوی خود را در پایتخت برگزار کرده است، روزهای آرامی را سپری می‌کند. همان‌طور که به یاد دارید، در یک ماه گذشته، در گزارش‌های مختلف در مورد وضعیت نگران‌کننده این باشگاه بوشهری نوشته بودیم و از اتفاقاتی که ممکن است برای آن در آینده رخ بیفتد، خبر دادیم.
پارسی‌ها، رکوردار بازی‌های دوستانه با لیگ برتری‌هابامداد جنوب:
پارس جنوبی‌جم که این روزها اردوی خود را در پایتخت برگزار کرده است، روزهای آرامی را سپری می‌کند. همان‌طور که به یاد دارید، در یک ماه گذشته، در گزارش‌های مختلف در مورد وضعیت نگران‌کننده این باشگاه بوشهری نوشته بودیم و از اتفاقاتی که ممکن است برای آن در آینده رخ بیفتد، خبر دادیم. با توجه به مسائلی که این تیم در دو ماه گذشته پشت سر گذاشته انتظار می‌رفت، تمرینات پارس با مشکل مواجهه شود ولی خوب خدا را شکر این روزها پارسی‌ها به دور از مشکلات و حواشی تمرینات خود را آغاز کرده‌اند تا بتوانند در این فصل از رقابت‌ها هم نتایج خوبی بگیرند.

اردوی اوکراین لغو شد؟
دو هفته پیش بود که خبری مبنی بر برگزاری اردوی پارس جنوبی در کشور اوکراین در خبرگزاری‌های استان پخش شد و مسوولان باشگاه هم آن را تائید کردند. این برنامه در شرایطی ریخته شده بود که پارس جنوبی مشکلات مالی زیادی داشت و بازیکنان فصل گذشته تیم هم به‌دنبال باقیمانده قرارداد خود بودند. به‌دنبال این خبر برخی از بازیکنان به‌دلیل پخش این خبر، تصمیم گرفتند از باشگاه پارس جنوبی شکایت کنند. 
طی روزهای گذشته مدیر‌عامل باشگاه اعلام کرد که احتمال دارد این اردو لغو شود. طی هفته گذشته نیز، دیگر خبری از اردوی پارس جنوبی در اوکراین نبوده و کسی در مورد احتمال برگزاری آن حرفی نزده است. پس با این حال به‌نظر می‌رسد که باشگاه این اردو را لغو کرده است و در تلاش است که تمرینات خود را در پایتخت برگزار کند تا به‌نوعی صرفه‌جویی کرده باشد.
پیشتاز در بازی‌های تدارکاتی

همان‌طور که گفتیم تیم پارس جنوبی‌جم قرار بود از روز یکشنبه در اوکراین اردویی را برپا کند اما به دلایلی این اردو فعلا برگزار نشده و احتمال لغو آن هم وجود دارد. تا اینجای کار کادرفنی و مدیران باشگاه توانسته‌اند بازی‌های تدارکاتی خوبی هماهنگ کنند تا تیم‌شان در شرایط مسابقه قرار بگیرد.
پارس جنوبی‌جم هفته گذشته دو بازی دوستانه با تیم‌های پیکان و سپاهان انجام داد که بازی‌های پرفشار و خوبی محسوب می‌شد. همچنین با هماهنگی‌های انجام شده نماینده استان بوشهر در لیگ برتر امروز با تیم ملی امید بازی می‌کند و روز چهارشنبه به مصاف صنعت نفت آبادان می‌رود.
لازم به ذکر است که کادر فنی پارس جنوبی، برای برگزاری این بازی‌ها زحمات زیادی کشیده بودند و مطمئنا در آینده جواب این کار خود را خواهند گرفت. تیم‌هایی که از سوی مهدی تارتار برای بازی‌های دوستانه انتخاب شده‌اند کاملا می‌توانند پارس جنوبی را در شرایط سختی قرار دهند ولی به هر حال تارتار با این کار نشان داد که می‌خواهد، با آمادگی کامل وارد مسابقات لیگ برتر کشورمان شود. این در حالی است هیچ تیمی در لیگ برتر تاکنون این تعداد بازی تدارکاتی با تیم‌های لیگ برتری نداشته و پارس جنوبی از این حیث رکورددار است. این مساله نشان‌ دهنده شجاعت بالای تارتار و کادر فنی است، چراکه بسیاری از تیم‌ها برای این‌که قدرتشان زیر سوال نرود، با دیگر تیم‌های لیگ برتر یا بازی نمی‌کنند یا کمتر بازی دوستانه برگزار می‌کنند.

بازگشت با تجربه به تمرینات تیم
محمد نوری که به‌دلیل مصدومیت از ناحیه آشیل پا چند روز دور از تمرینات بود و در بازی دوستانه با سپاهان نیز غایب بود، به تمرینات برگشت. نوری چند روز زیر نظر کادر پزشکی پارس جنوبی تمرینات سبک انجام داد و از امروز با بهبودی کامل به تمرینات گروهی اضافه شد. نوری مشکلی برای بازی کردن مقابل تیم ملی امید در بازی تدارکاتی فردا نیز ندارد.
شهرام گودرزی که در نیم فصل دوم گذشته با پارس جم قرارداد امضا کرده بود، امروز بعد از تمدید قرارداد دز زمین تهرانسر حاضر شد و در تمرین تیمش شرکت کرد. گودرزی روز گذشته با حضور در تهرانسر دقایقی با تارتار صحبت کرد و بعد از آن در کنار سایر بازیکنان به تمرین کردن پرداخت. گودرزی با توجه به بازیکنانی که از پارس جم جدا شده‌اند امیدوار است بتواند فصل خوبی را در پارس جم پشت سر بگذرد.

خط خورده‌ها و بازیکنان جدا شده
میلاد شیخی سلیمانی مدافع ایذه‌ای و پوریا زارع مدافع چپ فصل گذشته برق نوین فارس مورد تائید فنی مهدی تارتار قرار نگرفتند و با پارس جم فسخ قرارداد کردند.
مهدی زبیدی چپ پای خوزستانی این تیم نیز که شایعاتی مبنی بر پارگی رباط وی می‌آید قراردادش را با جمی‌ها فسخ کرد.

امیدی که همچنان زنده است
پارس جنوبی که تا یک ماه پیش وضعیت مناسبی نداشت، حالا تقریبا به ساحل آرامش رسیده است و همین مساله باعث شده است مردم استان و هواداران این باشگاه، به آینده آن امیدوار بمانند. به هر حال پارس جنوبی تنها نماینده استان در لیگ برتر است و با توجه به محرومیت‌هایی که مردم ما در این استان دارند، این تیم تنها دلخوشی این مردم است. 
مسوولان اگر نتوانند مشکلات مردم را حل کنند، حداقل می‌توانند با حمایت از تیم، تا حدودی باعث شادمانی مردم استان شوند. مسوولان باشگاه پارس جنوبی هم مطمئن باشند که این هواداران فوتبال هرگز این تیم را تنها نمی‌گذارند و تا آخر راه از تیم بوشهری حمایت خواهند کرد. به هر حال این تیم یکی از امیدهای مردم ما در این روزهای سخت است.

نام:
ایمیل:
* نظر: