bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۱۲۸
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۲۰ - ۲۰ تير ۱۳۹۷
مديرعامل شركت پالايش گاز فجرجم با اشاره به پروژه مهم دريافت و تصفيه گاز ميدان مشترك پارس جنوبي در پالايشگاه جم اعلام کرد که در سه ماه نخست سال جاري شاهد افزايش 330 درصدي دريافت و تصفيه گاز عسلويه در شركت پالايش گاز فجرجم نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده‌ايم.
تولید بيش از هشت هزار تن LPG در شرکت پالایش گاز فجرجمبه گزارش روابط عمومي شركت پالايش گاز فجرجم، عبدالصمد نجفي با تاکید بر این‌که اين شركت آماده دريافت وپالايش حداكثري گاز مخزن مشترك پارس جنوبي است و اين كار در ماه‌هاي اخير تا سقف حداكثر 30 ميليون متر مكعب گازترش در روز نيز رسيده است، تصریح کرد: در سه ماه نخست سال گذشته شركت پالايش گاز فجر جم 345  ميليون متر مكعب گاز عسلويه را دريافت و پس از تصفيه به شبكه سراسري ارسال كرد كه  اين رقم در سه ماهه نخست سال جاري به يك ميليارد و 479  ميليون متر مكعب رسيده است.

مديرعامل شركت پالايش گاز فجرجم در بخش ديگري از اظهارات خود، با اشاره به كاهش منابع گازي نار و كنگان؛ مخزن مشترك پارس جنوبي را يكي از مهم‌ترين منابع جديد خوراك براي اين شركت دانست و افزود: با اقدامات گسترده‌اي كه به لحاظ فني در ساختار پالايشگاه جم در حال انجام است انتظار مي‌رود در نهايت 50 ميليون متر مكعب گاز را در اين شركت دريافت و تصفيه کنیم.

نجفي از دريافت و تصفيه نزديك به پنج ميليارد متر مكعب گاز در سه ماهه نخست سال جاري در شركت پالايش گاز فجرجم خبر داد و خاطرنشان کرد: در سه ماهه نخست سال جاري همچنين بيش از يك ميليون و 115 هزار بشكه مايعات گازي در اين شركت توليد شده است. میعانات گازی تولیدی پالایشگاه فجرجم از طریق خط لوله به بندر سیراف منتقل و از طریق کشتی های 30 تا 40 هزار تنی بارگیری و صادر می‌شود.
این مقام مسوول همچنين با اشاره به ميزان توليد محصول LPG در اين شركت تاکید كرد که در سه ماهه نخست سال جاري بيش از هشت هزار تن LPG توليد كرده‌ايم.

برچسب ها: پالایش فجر ، جم ، پتروشیمی
نام:
ایمیل:
* نظر: