bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۱۴۶
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۷ - ۲۳ تير ۱۳۹۷
رئیس اتاق اصناف ایران با اعلام اینکه تسهیلات پیشنهادی برای نانوایان کشور طی بسته‌ای به دولت ارائه شد گفت اگر این بسته مورد تأیید قرار بگیرد علاوه بر اینکه مشکلات نانوایان مرتفع می‌شود دیگر افزایش قیمت نان نیز مطرح نخواهد بود.
با وجود افزایش هزینه‌های تولیددر 4 سال گذشته دولت اجازه تغییر در قیمت نان را نداده و این امر موجب نارضایتی نانوایان شده است.

علی فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران درباره آخرین وضعیت تصمیم دولت درباره نانوایان و موضوع افزایش قیمت نان اظهار کرد: اواخرسال قبل بخشنامه‌ای توسط دولت بر این مبنی صادر شد که تا پایان فروردین ماه سالجاری هیچگونه افزایش قیمتی در کالا و خدمات نباید اعمال شود، اما این عدم افزایش قیمت تا به امروز ادامه یافته و منجر به ایجاد مشکلاتی در برخی اصناف مانند نانوایان شده است. 3 سال است که مشکلات نانوایان مطرح است اما تا به امروز نتوانسته‌ایم این مشکلات را برطرف کنیم.

رئیس اتاق اصناف ادامه داد: دو هفته قبل مجموعه‌ای از نانوایان در محضر وزیر صنعت حضور یافتند و مشکلات خود را اعلام کردند؛ فکر می‌کنم که در آینده نزدیک ستاد تنظیم بازار به موضوع نان خواهد پرداخت. خواست مردم آن است که قیمت نان افزایش نیابد که من نیز آن را قبول دارم اما باید در نظر داشت که صاحب سرمایه و بنگاه نیز باید با امنیت و آرامش اقتصادی فعالیت کند. براین اساس تسهیلات پیشنهادی را برای نانوایان کشور طی بسته به دولت ارائه شد که اگر این بسته مورد تأیید قرار بگیرد علاوه بر اینکه مشکلات نانوایان مرتفع می‌شود دیگر افزایش قیمت نان نیز مطرح نخواهد بود.

بنابراین گزارش در این بسته دولت تسهیلاتی را در خصوص وضعیت پرداخت مالیات،بیمه و حامل های انرژی به نانوایان پرداخت  می‌کند.
برچسب ها: اقتصاد ، نانوایی ، مشکلات
نام:
ایمیل:
* نظر: