bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۱۵۳
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۲۰ - ۲۳ تير ۱۳۹۷
محسن یگانه خواننده پاپ کشورمان، سوم و چهارم مردادماه سال جاری در سالن سینما آوینی برای بوشهری‌ها می‌خواند.
محسن یگانه در بوشهر می‌خواندبر اساس این خبر، این کنسرت در دو روز و چهار سانس (هر روز دو سانس ساعت 20 و 22:30) در بوشهر به روی صحنه می‌رود. محسن یگانه یکی از خواننده‌های مطرح ایرانی است که در ترانه‌سرایی و آهنگسازی بسیار موفق ظاهر شده است. وی نخستین فعالیت موسیقایی خود را با همراهی محسن چاووشی با قطعه «نشکن دلمو» آغاز کرد و در ادامه با انتشار تک‌آهنگ توانست خود را در دنیای موسیقی مطرح کند. یگانه نخستین آلبوم موسیقی خود را با ‌نام  «نفس‌های بی‌هدف» در سال 87  منتشر کرد. این خواننده سپس آلبوم «رگ خواب» را مرداد 89 راهی بازار موسیقی کرد که از این آلبوم، قطعه «سکوت» بسیار مورد استقبال قرار گرفت تا جایی که به‌عنوان محبوب‌ترین آهنگ سال 89 معرفی شد. 

وی سومین آلبوم خود را به نام «حباب» دو سال بعد (91) با 14 قطعه منتشر کرد. یگانه پس از انتشار این آلبوم، اعلام کرد که دیگر آلبومی منتشر نمی‎کند که بعدها به‌ درخواست هوادارانش تصمیم خود را تغییر داد و چهارمین آلبومش را با عنوان «نگاه» 20 اردیبهشت 94 راهی بازار موسیقی کرد. یگانه نه تنها ترانه‌سرایی بیشتر آهنگ‌های خودش را عهده‌دار بوده است، بلکه در زمینه ترانه‎سرایی و آهنگسازی با خوانندگان مطرحی چون علی لهراسبی، رامین بی‎باک، علی رهبری، هومن سودمند و... همکاری داشته است. 

محسن یگانه در کنسرت خود در بوشهر که به تهیه‎کنندگی موسسه نشر موسیقی دی بآذر برگزار می‎شود، قطعاتی چون «سکوت»، «عبور»، «کویر»، «دوست دارم»، «حباب»، «هر چی تو بخوای»، «دل ساده»، «رگ خواب»، «ضربان معکوس»، «دو راهی»، «من تو را کم دارم» و... برای مخاطبان بوشهری اجرا می‌کند. نوازندگانی که وی را در این اجرا همراهی می‎کنند، عبارتند از: محمدرضا زارعی (ویلن)، حامد مجیدی (گیتار الکترونیک)، وحید قاسمی (پرکاشن)، پارسا پروین (درام)، سعید علیرضایی (گیتار باس)، احسان یزدانی (پیانو) و امید آرتین (گیتار نایلون).
یادآوری می‌شود، کنسرت محسن یگانه 3 و 4 مردادماه سال جاری در سالن سینما شهیدآوینی برگزار می‌شود.

برچسب ها: فرهنگ ، هنر ، موسیقی
نام:
ایمیل:
* نظر: