bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۲۱ - ۲۴ تير ۱۳۹۷
سرمربی جدید ایرانجوان بوشهر در اولین واکنش به اعلام خبر سرمربیگری وی در این تیم می‌گوید که می‌دانم کار بسیار سختی در پیش دارم. شفاف با هواداران تیم صحبت می‌کنم، به‌خاطر آنها آمده‌ام تا ایرانجوان بتواند روزهای خوب گذشته را تکرار کند.
به گزارش فوتبال بوشهر عبدالرحیم خرمزی، ابتدای صحبت‌هایش تصریح کرد: ایرانجوان از کینه و اختلاف در این سال‌ها هیچ خیری ندیده و  اکنون زمان آن رسیده تا تیم را به جلو حرکت دهیم. من از باند بازی و حرکت در مسیر افراد خاص فراری هستم و تنها به ایرانجوانی فکر می‌کنم که هوادارانش بعد از آن سقوط تلخ خون دل‌های بسیاری خوردند. من به هیچ فرد یا گروهی وابسته نیستم، نام‌ها مهم نیستند  و از هواداران تیمم انتظار دارم گذشته‌ها و اختلافات را کنار گذاشته و در این مرحله حساس ایرانجوان را حمایت کنند. می‌دانم کار بسیار سختی در پیش است و انبوهی بازیکن از تیم جدا شده، هنوز مشخص نیست تیم در لیگ دسته اول است یا لیگ 2، اما می‌خواهم برای شکل‌گیری ایرانجوان دگرگون شده و با ثبات تلاش کنم. تاکید می‌کنم من به عشق همین مردم و هواداران آمده‌ام که در کوچه و خیابان همواره من را مورد لطف و احترام قرار داده‌اند. جرات و جسارت می‌خواست که من دارم، ایرانجوان باید از نو ساخته شود و من هیج قولی برای صعود نداده و نمی‌دهم اما قول می‌دهم یک تیم جنگجو و قابل احترام برای فوتبال بوشهر را آماده کنم که هواداران تیم به آن افتخار کنند.

خرمزی در مورد انتخاب دستیاران و شروع تمرینات تیم تاکید کرد: در چند روز آینده و با تفکر بیشتر همکارانم را انتخاب خواهم کرد و احتمالا تا آخر هفته یا اوایل هفته آینده تمرینات تیم آغاز خواهد شد. باید زمان از دست رفته را با تمرین و سرعت عمل بیشتری جبران کنیم تا تیم بتواند روند مطلوبی را طی کند. من از بازی دادن به جوانان ترسی ندارم و این را در گذشته ثابت کرده‌ام.‌ بگذارید تمرینات آغاز شود دوست دارم از همه سرمایه‌های بومی استان استفاده کنم حالا باید در این‌باره خوب فکر کنم.

نام:
ایمیل:
* نظر: