bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۱۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۲۱ - ۲۵ تير ۱۳۹۷
حرف‌های رئیس‌جمهور امریکا در مورد این‌که یک روز ایرانی‌ها برای مذاکره به سراغم خواهند آمد، باعث واکنش‌های بسیاری در داخل کشور و خارج شد.
حرف‌های رئیس‌جمهور امریکا در مورد این‌که یک روز ایرانی‌ها برای مذاکره به سراغم خواهند آمد، باعث واکنش‌های بسیاری در داخل کشور و خارج شد. هر چند بی‌بی‌سی فارسی در ترجمه این حرف‌های ترامپ کار غیر اخلاقی کرد اما در تهران بسیاری بر این باور هستند که این ترامپ خواهد بود که برای مذاکره به سراغ ایران خواهد آمد. سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشور از جمله این افراد است. بهرام قاسمی در نشست خبری روز گذشته خود به این خبر واکنش نشان داد.

رفتار ترامپ در برابر ایران خصمانه است. این رفتار خصمانه در ابعاد مختلف کاملا دیده می‌شود، شاید ایشان شوخی کرده‌اند البته ممکن است یک روزی ایشان به تهران زنگ بزنند و تقاضای مذاکره داشته باشند، این موضوع بیشتر محتمل است و شاید علائمی هم در گذشته وجود داشته باشد.
سخنگوی وزارت خارجه همچنین در مورد اظهارات آقای ترامپ مبنی بر این‌که امریکا در تلاش است که صادرات نفت ایران را به صفر برساند و آیا ایران برای جلوگیری از این موضوع، رایزنی‌هایی را در این زمینه با شرکای سیاسی و اقتصادی خود در عرصه جهانی انجام داده است یا نه، تصریح کرد: آقای ترامپ زیاد صحبت می‌کند، زیاد خواب می‌بیند و آرزوهای زیادی دارد.
وی ادعای ترامپ مبنی بر این‌که امریکا صادرات نفت ایران را به صفر می‌رساند، گزافه‌گویی و اجرا نشدنی خواند و  تجربه‌ای دانست که بارها ثابت شده است.

برچسب ها: سیاسی ، ترامپ ، ایران ، مذاکره
نام:
ایمیل:
* نظر: