bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۱۹۲
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۶ - ۲۷ تير ۱۳۹۷
اعتراض به کابینه دولت در تمام دوران ریاست‌های جمهوری وجود داشته است. طبیعی است که جریان و تفکرهای مخالف وزیران روی کار، وجود داشته باشد و عده‌ای مخالف ریاست آنها باشند که این قضیه در دولت روحانی نیز همواره وجود داشته است.
در این بمیان عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اعتقاد دارد امروزه فضای ضعف و ناامیدی به دلیل نبود برنامه ریزی در دولت مشهود است از این رو مسئولان با درس گرفتن از گذشته، باید تلاش بیشتری انجام دهند.
نصرالله پژمان‌فر با اشاره به اینکه بنابر رهنمودهای رهبر انقلاب، در شرایط حساسی قرار گرفته ایم و دولتمردان و همه دستگاه های کشور باید در مواجه با مسائل و دغدغه های مردم با برنامه صحیح اقدام کنند، گفت: در این راستا دولت باید عملکرد خود طی سال های گذشته را بررسی کند و بعد اقدام به برنامه ریزی کند زیرا در ایجاد رکود، تورم و سایر مسائل نقش دارد.  البته مجلس شورای اسلامی برای برون رفت دولتمردان از شرایط فعلی آمادگی همکاری دارد؛ بر این اساس دیگر بهانه ای برای مسئولان باقی نمی ماند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید رفتار انقلابی از خود نشان دهند، ادامه داد: به عنوان مثال پیام ریاست جمهوری درخصوص بستن تنگه هرمز در صورت تحریم نفتی آمریکا، امید را در افکار عمومی و مردم ایجاد کرد که این نوع موضع گیری قدرتمندانه باید تکرار شود.

این مقام مسوول با اشاره به اینکه دولت بر اساس کمک جریان اصلاحات روی کار آمد اما امروزه شاهد هستیم همین جریان بخاطر برخی مشکلات موضوع گیری های تند و فرار رو به جلو انجام می دهد، اظهار کرد: این مهم در حالیست که دولت باید از گذشته درس بگیرد و جریان ها نیز برای رفع مشکلات بدون نگاه خاص به کمک بیایند.

پژمان‌فر با اشاره به اینکه دولت باید افرادی که نتوانسته اند از موقعیت های خوب بهره ببرند را از بدنه خود جدا کند، اظهار کرد: در واقع دولت پس از ارزیابی و صلاح دید، باید کابینه خود را ترمیم کند تا با حضور افراد توانمند پیگیری امور سریع تر شود؛ البته تلاش بیشتر رییس جمهور نیز می تواند الگویی برای سایر وزراء کابینه باشد.به دنیا نشان خواهیم داد ملت ایران همواره منسجم بوده و وقتی بر اساس رهنمودهای رهبر انقلاب حرکت کرده هیچ مانعی نتوانسته از فعال شدن و دستیابی به خواسته هایش جلوگیری کند.

به گزارش خبرگزاری خانه‌ملت، رهبر معظم انقلاب اسلامی در نشستی با رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت، تیم اقتصادی دولت را میاندار و محور اصلی کار و تحرک در کشور خواندند و همه دستگاهها را به هماهنگی با آن فراخواندند.
برچسب ها: سیاسی ، دولت ، کابینه
نام:
ایمیل:
* نظر: