bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۱۹۳
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۷ - ۲۷ تير ۱۳۹۷
رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر بر لزوم تحقق مطالبات و حل مشکلات کارگران شهرداری بوشهر تاکید کرد.
ابوذر دهدار روز گذشته در نشست اعضای شورای شهر بوشهر با مسوولان تامین اجتماعی با بیان این‌که خدمات متنوعی از سوی تامین اجتماعی به مردم ارائه می‌شود که بخش قابل توجهی از جمعیت کشور را تحت پوشش دارد، تصریح کرد: برنامه‌های خوبی در هفته تامین اجتماعی در سطح استان برگزار شد که بیانگر پاسخگو بودن این سازمان بود. کارگران شهرداری در ارائه خدمات به شهروندان نقش بسیار مهمی بر عهده دارند و باید برای رفع مشکلات این قشر و تحقق مطالبات آنها تلاش بیشتری صورت گیرد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر نیز از تلاش ویژه برای ارائه بهترین خدمات به مردم استان خبر داد و گفت: شهرداری، شورای شهر و سازمان تامین اجتماعی نهادهای عمومی غیر دولتی برای تامین امنیت رفاه و خدمات‌دهی به مردم هستند. ۱۵ شعبه بیمه‌ای در ۱۰ شهرستان استان بوشهر وجود دارد که خدمات این سازمان به ۳۲۰ هزار بیمه شده اصلی و ۳۷هزار مستمری‌بگیر ارائه می‌شود.
یونس خسروانی در ادامه یادآور شد: هزینه‌کرد بیمه و درمان تامین اجتماعی استان بوشهر در سال گذشته ۸۸۸ میلیارد تومان بوده که از این میزان ۵۳۰ میلیارد تومان هزینه بیمه‌ای و ۳۵۸ میلیارد تومان آن صرف خدمات درمانی شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: