bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۷ - ۲۹ تير ۱۳۹۷
فرماندار دشتی با بیان اینکه ۲۵ درصد معادن استان بوشهر در این شهرستان وجود دارد، گفت: برای تکمیل چهار پروژه مهم راهسازی در این شهرستان ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
شهرستان دشتی دارای بیش از پنج هزار کیلومتر مربع مساحت است و در حوزه راهها نیز ۱۷۰ کیلومتر از بزرگراههای استان در شهرستان وجود دارد و ۱۵ درصد راههای استان در شهرستان دشتی است که در این زمینه رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.

عبدالله نادری در ادامه توضیح داد: ۴۰ کیلومتر راه‌های اصلی استان در شهرستان دشتی است که در این زمینه دشتی رتبه نهم و در زمینه راه‌های فرعی نیز ۴۳ درصد استان را به خود اختصاص داده که بیش از ۱۱ درصد است و در این زمینه نیز رتبه پنجم استان دارا است. ۳۳ درصد  راه‌های شنی استان در شهرستان دشتی وجود دارد که رتبه اول استان را به خود اختصاص داده است.

برخی روستاها فاقد آب و برق هستند
برای تکمیل چهار پروژه مهم راه در سطح شهرستان بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال و برای پرداخت مطالبات پیمانکاران و دیگر پروژه های راه نیز ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است. پراکندگی از ویژگی مهم روستاها است که هزینه‌ها را افزایش می‌دهد و هنوز در شهرستان برخی روستاهای زیر ۲۰ خانوار فاقد آب و برق هستند. متاسفانه در گذشته دشتی را به عنوان شهرستان برخوردار قلمداد کردند که این موضوع مشکلاتی در زمینه سرمایه گذاری و بهداشت و درمان بوجود آورده است.
برچسب ها: دشتی ، پروژه ، فرماندار
نام:
ایمیل:
* نظر: