bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۲۰ - ۳۱ تير ۱۳۹۷
بامداد جنوب: فراخوان فیلمنامه‌نویسی انجمن سینما جوان برازجان منتشر شد.
به گزارش سیرنگ، سرپرست انجمن سینمای جوان برازجان با اعلام این خبر گفت: آثار تصویب شده فراخوان فیلمنامه‌نویسی برای ساخت حمایت می‌شوند.
عبدالصاحب اقدسی در ادامه با بیان این‌که این فراخوان با موضوع آزاد در دو بخش کوتاه و نیمه بلند برای هنرمندان استان بوشهر منتشر شده است، افزود: زمان فیلمنامه‌ها از یک تا سی دقیقه می‌تواند باشد و آخرین مهلت ارسال آثار تا 15 مرداد 1397 است و فیلمنامه‌های تصویب شده برای ساخت حمایت می‌شوند.

وی با اشاره به این‌که تمام فیلمنامه‌های دریافت شده ثبت می‌شوند تا بدین صورت از هنرمندان برای پیشگیری از سرقت آثار ادبی آنان حمایت شود، خاطرنشان کرد: هفته فیلم و عکس در نیمه دوم سال جاری به همراه کارگاه‌های تخصصی به همت انجمن سینمای جوان برازجان برگزار می‌شود.
سرپرست انجمن سینمای جوان برازجان در ادامه با بیان این‌که برگزاری کارگاه‌های فیلم هر دو هفته یک‌بار از دیگر برنامه‌های انجمن سینمای جوان برازجان است که به‌صورت نوبتی به نقد فیلم کوتاه با ارائه مجید فخریان و نقد فیلم بلند با ارائه انوش دلاوری اختصاص دارد، تصریح کرد: «پاتوق فیلم» از دیگر برنامه‌های انجمن است که چهارشنبه‌های هر هفته برگزار و در آن فیلم‌های هنرمندان انجمن سینمای جوان کشور و آثار شاخص خارجی نقد و بررسی می‌شوند.

اقدسی در پایان با اشاره به این‌که کارگاه عکس انجمن سینمای جوان برازجان نیز به‌زودی راه‌اندازی می‌شود و در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری روز سینما در برازجان هستیم، تاکید کرد: انجمن سینمای جوان برازجان با سابقه‌ 30 ساله در تلاش است تا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های هنرمندان دشتستان فضایی دوستانه و علمی برای پیشرفت هنر سینما قدم بردارد.
یادآوری می‌شود، هنرمندان می‌توانند آثار خود برای شرکت در فراخوان فیلمنامه‌نویسیبه دبیرخانه جشنواره به نشانی: برازجان، بلوار فرهنگیان روبه‌روی پارک لاله ارسال کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: