bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۲۴۲
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۰۰ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۷
نمايندگي بنياد كودك بوشهر با همكاري انجمن عكاسان جوان برگزار مي‌كند:
"من دیدم که یک سایه روی دیوار افتاده که سایه یک بچه بود. آن سایه خود من بود. من از این عکس نتیجه گرفتم که وقتی آفتاب یا نور خورشید است٬ سایه هم هست."
همگام با کودکان ایران زمین در بنیاد کودک بوشهرنمایشگاه‌ها دربرگیرنده ۱۹۰ اثر شامل عکس و ویدیو از سی و شش نوجوان از چهار شهر ایران - بجنورد، میانه، چابهار و بوشهر- است. این نوجوانان برای اولین بار دوربین به دست گرفته و در کارگاه دو ماهه آموزش عکاسی-داستان‌گویی تصویری شرکت و دنیای خود را به تصویر کشیده‌اند.
این نمایشگاه که به چهار شهر سفر میکند تصویری منحصربفرد و یگانه از مناطق دور و گاه فراموش شده از ایران به ما می‌دهد. داستان‌های این نوجوانان پل ارتباطی بین مناطق و شهرهای دور و جدا افتاده از هم است.
 
این رویداد نتیجه همکاری چهار هنرمند-عکاس (الناز امینی، پیمان حمیدی‌پور، ماریا شریف‌پور و کامران غربی) و چهار موسسه مردمی است. این نمایشگاه برای ایجاد پل ارتباطی بین چهار گوشه ایران از طریق عکاسی و داستان‌گویی تصویری است.
 
در روز افتتاحیه هر نمایشگاه نشستی با حضور مربی کارگاه، فعالین اجتماعی، اهالی فرهنگی-هنری و مسوولین محلی شهر برگزار خواهد شد. محور گفتمان این نشستها وضعیت کودکان در هر شهر و منطقه و استفاده از هنر برای پرورش و ارتقا سلامت کودکان و نوجوانان و تلاشی است برای ایجاد ارتباط بیشتر بین هنرمندان، موسسات مردمی و مسوولین با یکدیگر.                                               
نمایشگاه بوشهر:           
۴ الی ۱۰ مردادماه                             
مکان: بافت قدیمی بوشهر، خیابان انقلاب، پشت بانک مسکن شعبه مرکزی درمحله کوتی، عمارت دهدشتی
افتتاحیه و نشست: ۴ مرداد- ساعت ۱۸

ورود برای عموم آزاد و حضور در نشست رایگان است..
نام:
ایمیل:
* نظر: