bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۲۴۸
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۸ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۷
کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به افزایش سرعت وزش باد روی دریا گفت که دریای خلیج فارس برای امروز و فردا مواج خواهد بود.
پبام مساعدی در این باره توضیح داد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که طی امروز و فردا در برخی از ساعات سرعت وزش باد شمالی بر روی دریا افزایش می‌یابد. پیش‌بینی می‌شود طی این مدت خلیج فارس در برخی ساعات مواج باشد و همچنین با توجه به وزش باد در مناطق مستعد ایجاد گرد و خاک در برخی نقاط استان و خارج از آن، وقوع این پدیده دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: برای ۲۴ ساعت آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری، در برخی ساعات افزایش ابر، وزش باد، گرد و غبار و در مناطق جنوبی استان مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود. جهت وزش باد غالباً شمال غربی گاهی جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۲ کیلومتر در ساعت و طی ساعاتی ۱۶ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و طی ساعاتی ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتیمتر خواهد بود. فردا زمان مد اول دریا در بندر بوشهر ساعت پنج و ۴۶ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۱۳ و ۵۲ دقیقه، مد دوم ساعت ۱۹ و ۵۲ دقیقه و جزر دوم دریا ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه خواهد بود.
برچسب ها: دریا ، آب و هوا ، هواشناسی
نام:
ایمیل:
* نظر: