bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۲۹۵
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۲۰ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۷
مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر از توسعه برنامه‌های مهارت‌آموزی در شهرستان دشتستان بر اساس نیازهای این شهرستان خبر داد.
عبدالمجید دراهکی در نشست کارکنان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دشتستان با بیان این‌که گسترش فعالیت‌های مهارت‌افزایی به عنوان یکی از مهم‌ترین راهکارها در توسعه اشتغال محسوب می‌شود، گفت: برای توسعه اشتغال باید آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در جامعه گسترش یافته و حمایت شوند. مهارت‌آموزی بهترین و سریع‌ترین راه برای اشتغال جوانان است که باید نگاه ویژه‌ای به آن صورت گیرد.

وی با تاکید بر استفاده مناسب از ظرفیت‌های فنی ‌و حرفه‌ای خاطرنشان کرد: نتیجه توسعه مهارت‌افزایی در جامعه بهبود وضعیت اشتغال و کاهش نرخ بیکاری خواهد بود.
دراهکی با بیان این‌که آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به بطن نقاط محروم برده شده است، تصریح کرد: به منظور بهره‌مندی روستاییان از این آموزش‌ها نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است تا شاهد کاهش مهاجرت از روستاها به شهرها باشیم.
دراهکی از توسعه برنامه‌های فنی و حرفه‌ای و اجرای برنامه مهارت‌آموزی در شهرستان دشتستان بر اساس نیازهای این شهرستان افزود: بر اساس ظرفیت‌های منطقه‌ای سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی آموزشی انجام می‌شود.

وی یکی از ارکان اجرای سیسات‌ها و برنامه‌های اقتصاد مقاومتی را توسعه مهارت‌اموزی عنوان کرد و ادامه داد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در سطح شهرستان دشتستان عملکرد مناسبی داشته است.

نام:
ایمیل:
* نظر: