bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۲۹۸
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۰۹ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۷
وقتی سرنوشت استان بوشهر به دست افراد بی‌ربط داده می‌شود؛
هر جای استان را که نگاه کنید، متوجه خواهید شد که چه خبر است، اوضاع آن اندازه آشفته است که حتی نماینده دولت هم نگران شده و دنبال راهکار است. عبدالکریم گراوند وقتی به حرف عقلای قوم گوش نکرد و خود را اسیر دست همان تشکیلات سابق نمود آینده‌اش را نشان داد. حتی در دوره دولت مهرورز هم اوضاع استان این اندازه آشفته نبود و وضعیت، حرمت و جایگاه تا این اندازه تنزل نیافته بود.
بامداد جنوب:
 هر جای استان را که نگاه کنید، متوجه خواهید شد که چه خبر است، اوضاع آن اندازه آشفته است که حتی نماینده دولت هم نگران شده و دنبال راهکار است. عبدالکریم گراوند وقتی به حرف عقلای قوم گوش نکرد و خود را اسیر دست همان تشکیلات سابق نمود آینده‌اش را نشان داد. حتی در دوره دولت مهرورز هم اوضاع استان این اندازه آشفته نبود و وضعیت، حرمت و جایگاه تا این اندازه تنزل نیافته بود. اما با به قدرت رسیدن برخی افراد تازه به دوران رسیده حتی آن کسی که نامش استاندار است هم از خودش هیچ اختیاری ندارد و اسیر دست آنها شده است. 

کافی است که به گوشه گوشه استان بوشهر نگاهی داشته باشید تا عمق بحران‌ها و نارسایی‌ها را مشاهده کنید. وقتی معاون امور عمرانی وقت وزیر کشور که اکنون شهردار تهران است در بخشنامه‌ای از استانداران خواست تا معاونان امور عمرانی خود را از میان تحصیل‌کرده‌های رشته‌های عمران و شهرسازی انتخاب کند، چیزی می‌دانست. اما نماینده دولت در بوشهر انتخاب دیگری نداشت. ناچار بود که انتخاب کند و در یک صبح زود زمستانی چند نفر را حکم زد که هنوز هم حکم نهایی‌شان از پایتخت نیامده و شک داریم هم که به این زودی بیاید. وضعیت بغرنج حوزه عمرانی استان به‌گونه‌ای است که شنیده‌ایم عبدالکریم گراوند به شدت دنبال مشاور در حوزه عمرانی می‌گردد تا شاید کمی از مشکلاتش کم شود. 

حتی سرپرست امور عمرانی هم چون چیزی نمی‌داند و بلد نیست، دنبال مشاوره می‌گردد. با این حال هنوز کسی قبول نکرده که به گراوند در حوزه عمرانی به صورت رسمی مشاوره بدهد و همه مشاوره‌ها به شکل غیررسمی است. سوال دیگر که به‌زودی بامداد جنوب به آن خواهد پرداخت این است که چرا با وجود صراحت قانون و گذشت بیش از پنج ماه هنوز باید حوزه عمرانی استانداری با سرپرست اداره شود؟ آیا باید همه مردم استان بیکار شوند یا سر به شورش بردارند تا نماینده دولت یادش بیاید که یک فرد متخصص را در این حوزه منصوب کند؟ مردم استان بوشهر چه گناهی کرده‌اند که باید اسیر گروهی شوند که هیچ سابقه‌ای در حوزه اجرایی ندارند؟ در مورد تغییرات و چینش نیروها که به صورت باندی و سلیقه‌ای در استانداری صورت می‌گیرد و رفت و آمدها در آینده بیشتر خواهیم نوشت. 

نام:
ایمیل:
* نظر: