bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۲۱ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۷
رئیس پلیس فتا استان بوشهر با اشاره به تمایل بالای کودکان و نوجوانان به بازی‌های رایانه‌ای، گفت: خانواده‌ها مراقب بازی‌های رایانه‌ای فرزندانشان باشند.
والدین بر بازی‌های رایا‌نه‌ای فرزندانشان نظارت کنندسرهنگ مهدی قاسمی در نشست آموزشی بازی‌های رایانه‌ای با بیان این‌که انتخاب بازی‌های صحیح و کنترل حضور فرزندان در فضای مجازی از مسائل مهمی است که والدین باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند، تصریح کرد: خانواده‌‌ها در حد امکان به هنگام بازی در کنار فرزندانشان باشند و آنها را همراهی کنند. این روزها بازی‌های رایانه‌ای جزء محبوب‌ترین بازی‌ها برای نوجوانان لقب گرفته، اما باید توجه داشت که این بازی‌ها می‌تواند به ‌عنوان تهدیدی جدی برای سلامت روح و روان و جسم کودکان و نوجوانان به‌حساب بیاید.

وی با اشاره به این‌که با توجه به فصل تابستان و پایان سال تحصیلی و فراغت فرزندان از درس و مدرسه، نوجوانان تمایل زیادی به بازی‌های رایانه‌ای دارند، خاطرنشان کرد: پیش از خرید هر بازی رایانه‌ای، از سایت اینترنتی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برای شناسایی تهدیدات بازی مورد نظر فرزندتان کمک بگیرید و سعی کنید بازی‌ها را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید.
وی تاکید کرد: در خرید بازی برای فرزندان به ‌نظام رده‌بندی سنی بازی، توجه کنید و مراقبت کنید فرزندان بدون حضور و راهنمایی شما از اینترنت و به‌صورت مجازی، بازی را خریداری یا دانلود نکنند. 

نام:
ایمیل:
* نظر: