bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۸ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۷
رئیس پلیس مواد مخدر استان بوشهر از متلاشی شدن باند خانوادگی قاچاق مواد مخدر در محور دیلم خبر داد و گفت: یک باند قاچاق مواد مخدر که در پوشش مسافرت خانوادگی در حال انتقال محموله حشیش در محور دیلم بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
سرهنگ عبدالرضا شبانی از افزایش آگاهی مردم از تبعات و مضرات مواد مخدر خبر داد و تصریح کرد: با اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر، ماموریت‌های پلیس در این عرصه با مشارکت همه‌جانبه مردم عملیاتی می‌شود.
وی با بیان این‌که همه مردم خود را موظف در برخورد با قاچاق مواد مخدر و سوداگران مرگ می‌دانند، افزود: همه نقاط استان بوشهر تحت رصد عملیاتی و اشراف اطلاعاتی پلیس قرار دارد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با اشاره به متلاشی شدن باند خانوادگی مواد مخدر در محور دیلم به خوزستان تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر به صورت ویژه پیرامون فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر اقدامات اطلاعاتی و شناسایی را انجام دادند.

سرهنگ شبانی با بیان این‌که این باند قاچاق مواد مخدر در پوشش مسافرت خانوادگی فعالیت می‌کردند، گفت: این باند با 2 خودرو سواری متشکل از 5 نفر بزرگسال و 2 کودک در حال انتقال یک محموله حشیش بودند که با تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.
وی از انتقال این محموله با استفاده از 2 دستگاه خودرو سواری پژو و سمند از استان هرمزگان به خوزستان خبر داد و بیان کرد: این باند به قصد فریب ایستگاه‌های بازرسی و ماموران پلیس در پوشش خانواده متشکل از چهار مرد، یک خانم و دو کودک در حال انتقال محموله مواد مخدر بودند که با هوشیاری پلیس مبارزه با مواد مخدر در محور شهرستان دیلم شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفتند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با بیان این‌که پس از تعقیب و گریز هر دو خودرو مجبور به توقف شدند، تاکید کرد: خودروی سمند با 5 نفر سرنشین و خودرو پژو با دو نفر سرنشین متوقف شدند.
سرهنگ شبانی با اشاره به کشف حشیش از این خودروها یادآور شد: با بررسی ماموران پلیس از خودرو سمند مشخص شد مواد مخدر به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود که 68.4 کیلوگرم حشیش کشف شد و اعضای این باند به منظور تکمیل تحقیقات در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفتند.

برچسب ها: جامعه ، مواد مخدر ، حشیش ، پلیس
نام:
ایمیل:
* نظر: