bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۸ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
مدیر کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش با بیان این‌که قانون منع به کارگیری بازنشستگان شامل معلمان در کلاس‌های درس نمی‌شود، گفت: اگر این قانون به تائید شورای نگهبان برسد آن دسته از معاونان وزیر که شرایط ادامه خدمت را طبق این قانون ندارند باید خداحافظی کنند.
یارمحمد حسین‌بُر درباره این قانون و زمان اجرای آن در وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: بر اساس قانون آن دسته از همکاران ما تا وقتی که شرایط سنی‌شان تا ۶۵ سال احراز می‌شود، می‌توانند در صورت تمایل برای تدریس در کلاس درس بمانند.

وی در پاسخ به این‌که معلمان تا چند سال می‌توانند استمرار خدمت بدهند، تصریح کرد: بازه زمانی بازنشستگی ما این اجازه را می‌دهد که معلمان را حتی تا بیش از ۵ سال پس از سن بازنشستگی هم در صورت تمایل نگه داریم. در سال جاری حدود ۵۵ هزار نفر از همکاران فرهنگی ما به سن بازنشستگی برسند و بازنشسته شوند.

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش با بیان این‌که مدیران ستادی برای ماندگاری در آموزش و پرورش اگر آمادگی داشته باشند باید برای تدریس به مدارس بروند، خاطرنشان کرد: اگر این قانون به تائید شورای نگهبان برسد، آن دسته از معاونان وزیر که شرایط ادامه خدمت را طبق این قانون ندارند باید خداحافظی کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: