bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۹ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۷
معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان بوشهر از پذیرش 945 دانشجو در دانشگاه فرهنگیان بوشهر خبر داد.
ناصر غلامی روز گذشته با بیان این‌که آموزش و پرورش استان ۹۴۵ ردیف مجوز استخدامی در دانشگاه فرهنگیان استان برای امسال دارد، تصریح کرد: داوطلبان آزمون سراسری که بومی استان هستند و مجاز به انتخاب رشته شده‌اند با داشتن معدل ۱۵ کتبی دوره دیپلم و نمره آزمون ۶۵۰۰، می‌توانند این دانشگاه را برای ادامه تحصیل انتخاب کنند.
وی با بیان این‌که برای پذیرش در دانشگاه فرهنگیان داوطلبان باید حداکثر ۲۲ سال داشته باشند، خاطرنشان کرد: نیروهای استخدام شده در ۴ قطب استان که از قبل تعیین شده است سازماندهی می‌شوند.

این مقام مسوول در ادامه با اشاره به این‌که داوطلبان به محض پذیرش به استخدام آموزش و پرورش در می‌آیند، گفت: افراد دارای شرایط حداکثر استفاده را از این فرصت ببرند. پردیس علامه طباطبایی و پردیس بنت‌الهدی صدر بوشهر به صورت شبانه‌روزی فعالیت دارند و داوطلبان در صورت پذیرش، کمک هزینه تحصیلی نیز دریافت خواهند کرد.
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: در صورتی که داوطلبان تا زمان تکمیل ظرفیت افراد رشته‌های دانشگاه فرهنگیان را انتخاب نکنند، سهمیه باقیمانده از دست می‌رود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به پذیرفته شدگان آزمون استخدامی اشاره کرد و گفت: استان برای سال پیش رو، مجوز جذب ۵۲۹ را داشته‌ایم که تاکنون ۵۱۳ نفر حائز شرایط مصاحبه چند برابر ظرفیت شده‌اند. با توجه به سهمیه تخصیص یافته درصدد هستیم با رایزنی و تعدیل شرایط پذیرفته شدگان، امکان مصاحبه نیروهای بیشتری را فراهم کنیم. داوطلبان با مراجعه به سایت اداره کل آموزش و پرورش استان می‌توانند از شرایط و مدارک مورد نیاز اطلاع پیدا کنند که مصاحبه و معاینه پزشکی آن در پردیس علامه طباطبایی بوشهر از روز دوشنبه ۱۵ مرداد ۹۷ شروع و تا ۲۱ مرداد ۹۷ به پایان می‌رسد.

نام:
ایمیل:
* نظر: