bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۲۰ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۷
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای اسلامی بوشهر گفت: سرانه فضای سبز این شهر در سایه برخی کم کاری ها رشد منفی دارد.
کیوان هاشم زاده روز دوشنبه در حاشیه نشست علنی شورای شهر بوشهر افزود: مدیریت فضای سبز بوشهر اکنون بصورت امانی و توسط خود سازمان مربوطه صورت می گیرد که این امر باعث شده تا فضای سبز بوشهر با مشکلات جدی روبرو شود. در این ارتباط انتظار داریم با انتخاب پیمانکار فضای سبز نسبت به بهبود وضعیت آن اقدام شود. برای بهبود وضعیت فضای سبز شهر بوشهر استفاده از روش های نوین آبیاری با هدف مدیریت مصرف بهینه آب باید در دستور کار قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: منابع موثقی خبر از صید صیادان چینی در آب های عمان و خلیج فارس دارند که در این ارتباط از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و استاندار بوشهر درخواست پیگیری داریم.دیگر درخواست از هر چهار نماینده استان تلاش برای ممانعت از طرح اعمال خدمت سربازی برای دختران ایران زمین است. ارزش و منزلت دختران ایران زمین بسیار فراتر از آن است که بخواهند آنها را به خدمت سربازی فرا بخوانند.

هاشم زاده در ارتباط با مناقصه انتخاب پیمانکار آسفالت کوچه های خاکی شهر بوشهر گفت: آسفالت کوچه های خاکی با وجود گذشت چند ماه از شروع سال جدید و تصویب بودجه مناقصه آن برگزار ولی به دلیل وجود برخی ایرادها باطل شده است.  با این ابطال شاید دوباره شاهد تاخیری یک ماهه در آسفالت کوچه ها باشیم که در چنین شرایطی نیاز است با دقت بیشتر در روند برگزاری مناقصه طرح مهم آسفالت کوچه های خاکی با تاخیر بیشتر همراه نشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: