bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۲ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۷
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تاکید کرد که رسانه‌ها باید با قلم و زبان خود زمینه‌ساز وحدت و همبستگی ملی در جامعه شوند.
علی رزمجو سه‌شنبه‌شب در آیین تجلیل از خبرنگاران که به همت بسیج رسانه در حسینیه ثارالله برگزار شد، گفت: خبرنگار نقش اساسی در حیات اجتماعی و فرهنگ‌سازی در یک جامعه را به خوبی ایفا می‌کند.
وی با بیان این‌که رسانه‌های گروهی و خبرنگاران تصویری را از جهان برای اقشار مختلف مردم ما  شکل می‌دهند، پس به ما می‌گویند که با توجه به شرایط موجود کشوردر عرصه‌های مختلف چگونه فکر کنیم و تصمیم بگیریم، افزود: خبرنگار با تلاش‌های صادقانه و خالصانه با فراهم کردن چارچوب مفهومی برای تفسیر و پردازش اطلاعات  در خصوص مسائل مختلف و موضوعات متعدد، جامعه را جهت می‌دهد و به شکل‌گیری مفاهیم و رفتار‌های خاص اجتماعی کمک می‌کند.

رزمجو با اشاره به این‌که با بهره‌گیری از اصل تفکر و تخصص با موضوعات مختلف که مورد نیاز جامعه است و بهره‌گیری از فضای علمی مناسب اعتماد جامعه را با قدرت تجزیه و تحلیل مسائل روز و بررسی اخبار در ابعاد مختلف، مطالب دسته‌بندی شده و قابل ارائه را به جامعه ارزانی می‌کند، تصریح کرد: کار خبرنگاری مبین اندیشه‌ای است که به‌درستی در اقشار نفوذ و اثربخشی آن در خصلت‌های مردم جامعه موج می‌زند.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) در پایان با بیان این‌که وقتی به کارنامه خبرنگار نگاه می‌کنید، می‌بینید با توجه به نوع تهدیدها و رفتارهای خصمانه دشمنان، خبرنگار آگاهی و هوشیاری  می‌دهد و زنگ هشدار را با قلم خود به صدا در می‌آورد، یادآور شد: در دوران جنگ و دیگر موقعیت‌های حساس کشور اثرگذاری رسانه  نمایان بود  و ما شاهد آن بودیم چگونه خبرنگاران با قلم و بیان خود جامعه را برای رسیدن به یک هدف بسیج می‌کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: