bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۷ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۷
کشف این میزان سوخت قاچاق در ۴ ماه نخست امسال در استان بوشهر نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲۸ درصد افزایش دارد.
رئیس پلیس استان بوشهر با اشاره به کشف ۲۰۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در این استان گفت: یکی از اولویت‌های مهم نیروی انتظامی در استان بوشهر مبارزه با قاچاق کالا و ارز است که در این راستا از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

سردار واعظی از برتری این فرماندهی در کشور به عنوان  دستگاه برتر در امر مبارزه با قاچاق خبرداد و خاطر نشان کرد: فرماندهی انتظامی استان بوشهر سال قبل به عنوان دستگاه برتر در مبارزه با قاچاق در بین فرماندهی انتظامی استان‌ها معرفی شد. 5 ایستگاه بازرسی در محورهای مواصلاتی استان بوشهر وجود دارد که برای مقابله با قاچاق زیرساخت‌های لازم در این ایستگاه‌ها ایجاد شده است.

وی از کشف 44 فقره قاچاق کالا بالای 500 میلیون تومان در استان بوشهر در 4 ماه نخست امسال خبرداد و بیان کرد: در این  مدت 204 هزار لیتر سوخت قاچاق در استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 128 درصدی دارد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر، ارزش ریالی فراورده‌های کشف شده نفتی قاچاق در استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: ارزش ریالی سوخت‌های کشف شده در استان در 4 ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 327 درصد افزایش دارد. معیشت و اقتصاد مردم ساحل نشین استان بوشهر مورد توجه و در اولویت قرار دارد.
برچسب ها: جامعه ، اقتصاد ، قاچاق ، سوخت
نام:
ایمیل:
* نظر: