bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۷ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۷
«بزرگترین رسالت پیامبر (ص) تکریم مکارم اخلاقی است تحقق این مهم درجامعه نیازمند مشارکت جمعی است!» این را روز گذشته نماینده دولت در نشستی!! که گفته می‌شد با خبرنگاران برگزار کرده گفته است، اما به‌نظر می‌رسد که او خودش «تکریم مکارم اخلاقی» نکرده و مطالبی گفته نیازمند پاسخگویی است...
کریم جعفری:
«بزرگترین رسالت پیامبر (ص) تکریم مکارم اخلاقی است تحقق این مهم درجامعه نیازمند مشارکت جمعی است!» این را روز گذشته نماینده دولت در نشستی!! که گفته می‌شد با خبرنگاران برگزار کرده گفته است، اما به‌نظر می‌رسد که او خودش «تکریم مکارم اخلاقی» نکرده و مطالبی گفته نیازمند پاسخگویی است، به‌ویژه آنکه او و اطرافیانش بهتر می‌دانند که تصمیمات برای استان بوشهر در کجا گرفته می‌شود!! با این حال، عبدالکریم گراوند حرف‌هایی زده است که هر چند بار آن را خواندم، دلیلی برای گفتن آن پیدا نکردم، به ویژه آنجا که مدعی شده است که مشکل برق فقط با پیگیری «مدیریت ارشد» استان رفع شده است!! خوب برادر من، آقای محترم، مشکل برق هیچ ربطی به استان بوشهر نداشت که با 20بار مراجعه شما به وزارت نیرو حل شود، مشکل برق یک مشکل سراسری و کشوری بود که در کل کشور حل شده است. 

دولت تصمیم به قطع صادرات برق به کشورهای همسایه گرفت و با ورود برق صادراتی به شبکه سراسری، خاموشی‌ها برطرف شد. این اصلا دستاوردی نیست که بارها بر آن تاکید کرده و آن را افتخاری برای خود قلمداد کنید، بپرسید چند شغل ایجاد کرده‌ای و چند شرکت و کارخانه نیمه تعطیل را وارد مدار تولید کرده‌اید؟ بعد در مورد مشکل آب برازجان سخن گفته و آن را هم ناشی از اقدامات «مدیریت ارشد» استان شمرده‌ای! بله، با تشنه کردن مردم آبپخش ده‌ها روستا و انتقال آب از خط کوثر اندکی از مشکلات آب شهر برازجان حل شده، اما این هم افتخاری برای این مدیریت ارشد نیست، افتخار آن است که بتواند تصمیمی بگیرد که اگر آتش در یکجا خاموش شد، از جای دیگر شعله نکشد. 

در جای دیگر سخن گهرباری گفته که به‌نظرم خودش هیچ اعتقادی به آن ندارد: « اگر جامعه‌ای بخواهد بالنده باشد نیازمند رسانه و خبرگزاری‌هایی است که آزادانه و بدون لکنت زبان مسائل جامعه را بیان کنند و مسوولان نیز باید از این بیان استقبال کنند!» ما که یک پیامک به شما دادیم رفتی شکایت کردی، آن یکی معاونت کل دستگاه قضایی و انتظامی را تحت فشار قرار می‌دهد که چرا فلانی را دستگیر نکرده‌اید و بازداشت خبرنگاران مرد و آزاده که ناتوانی‌اش را قلمی می‌کند، برایش کابوس شده است! شما که خط کش گذاشته و رسانه‌ها را خودی و غیرخودی کرده‌اید، از چه مکارم اخلاقی سخن می‌گوئید؟ و بعد هم انتظار دارید که خبرنگار بدون لکنت زبان سخن بگوید؟ آقای عبدالکریم گراوند، به‌عنوان روزنامه‌نگاری آزاده که شرافتش را به دو ریال نفروخته و بیشترین سختی‌ها را بابت اقدامات شما و اطرافیانت کشیده شما را به تقوای الهی دعوت می‌کنم و از شما به‌عنوان یک برادر دینی خواهش دارم که اندکی سنجیده‌تر سخن بگوئید...!

نام:
ایمیل:
* نظر: