bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۴۱۷
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۲۰ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۷
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از برخورد با گران‌فروشان کالا در بازار استان بوشهر خبر داد و تاکید کرد که قیمت آن به‌زودی کاهش خواهد یافت.
قیمت مرغ در بوشهر به زیر ۱۰ هزار تومان برمی‌گرددسید‌حسین حسینی‌محمدی در نشست ستاد تنظیم بازار استان بوشهر با بیان این مطلب  تاکید کرد که در این راستا نظارت مستمر بر بازارهای استان بوشهر انجام می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی انجام می‌گیرد. وی با تاکید بر تشکیل ۳۸۵ پرونده صنفی گران‌فروشی در تیرماه امسال و افزایش تشکیل این پرونده‌ها، خاطرنشان کرد: برخورد قاطع با گران‌فروشان کالا در بازار استان بوشهر انجام می‌شود. با افزایش گشت‌های مشترک نظارتی در بازار بوشهر، تشکیل پرونده‌های تخلف صنفی در تیرماه 8/14 درصد نسبت به ماه قبل از آن افزایش یافت.

این مقام مسوول در ادامه با اشاره به معرفی دو آژانس متخلف ارائه بلیت هواپیمای چارتری، اضافه کرد: توزیع لاستیک خودروها در تیر و مرداد از طریق صدور حواله در استان بوشهر در حال انجام است. حسینی‌محمدی از تلاش ویژه برای جلوگیری از افزایش قیمت سیمان در استان بوشهر خبر داد و افزود: تولیدکنندگان و فروشندگان این کالا باید قیمت‌های خود را اصلاح کنند. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در پایان از کاهش قیمت مرغ در استان بوشهر به زیر ۱۰ هزار تومان خبر داد و تصریح کرد: راهکارهای لازم برای جلوگیری از افزایش قیمت برنج در استان بوشهر نیز در حال انجام است.

نام:
ایمیل:
* نظر: