bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۴۲۵
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۷ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۷
فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف محموله بزرگ پارچه و پوشاک قاچاق در تانکرهای حامل سوخت با هوشیاری ماموران انتظامی خبر داد.
محموله بزرگ پارچه و پوشاک در گناوه کشف شدسردار خلیل واعظی با بیان این‌که ماموران پلیس آگاهی استان پس از کسب اخباری مبنی بر بارگیری کالای قاچاق به وسیله ۲ دستگاه تانکر حامل سوخت از شهر گناوه و حمل آن به خارج از شهرستان، اقدامات فنی و اطلاعاتی خود را در این رابطه آغاز کردند، گفت: ماموران با تلاش شبانه‌روزی و با زیر نظر قرار دادن محورهای مواصلاتی، در نهایت خودروهای مورد نظر را در خروجی شهرستان دشتستان شناسایی و متوقف کردند.

به گفته وی، در بازرسی یکی از تانکرهای توقیفی ۸۰۰ طاقه پارچه و ۱۲۰بسته پوشاک که به صورت حرفه‌ای در جلوی مخزن سوخت خودرو جاساز و بارگیری شده بود، کشف شد.
فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان این‌که در بررسی از محل جاساز تانکر دوم ۳۷۳ کارتن وسایل آشپزخانه و ۱۸۸ کارتن پوشاک خارجی قاچاق کشف شده است، یادآور شد: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده از هر ۲ دستگاه خودرو را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند. در همین ارتباط ۲ نفر متهم دستگیر و پس از تکمیل تحقیقات برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی داده شدند.

برچسب ها: جامعه ، قاچاق ، پارجه ، گناوه
نام:
ایمیل:
* نظر: