bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۴۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۹ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
معاون وزیر ورزش درباره شرایط سرمربی تیم ملی فوتبال ایران توضیحاتی داد که نشان می‌دهد مرد پرتغالی تا پایان مسابقات جام ملت‌های آسیا به کار خود ادامه می‌دهد.
 محمدرضا داورزنی، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان درباره وضعیت قرارداد کی‌روش گفت: موضع وزارت ورزش این است که از هر گونه تصمیم فدراسیون فوتبال در این باره حمایت می‌کنیم اما طبق آخرین اخباری که در اختیار داریم این است که کی‌روش تا پایان جام ملت‌های آسیا به کار خود ادامه خواهد داد. مقام معظم رهبری بارها تاکید کرده اند که چوگان متعلق به ایران است و مسئولان باید به توسعه این رشته توجه کنند که این توصیه مقام معظم رهبری برای ما سرمایه بزرگی است.

وی همچنین در خصوص شرایط فرهنگی استادیوم‌ها اظهار کرد: ورزشگاه باید محیطی امن برای همه باشد. نباید اجازه دهیم دشمنان از فضای احساسی ورزشگاه ها سوء استفاده کنند و اگر برخی بخواهند به بحران ها دامن بزنند همه ما از جمله مسئولین، باشگاهها و هواداران مسئول هستیم و نباید اجازه دهیم جو ورزشگاهها آلوده شود. هیجانات ورزشی برای داخل ورزشگاه است اما نباید از حد و مرزها خارج شود.

معاونت وزارت ورزش و جوانان در پایان پیرامون فعالیت بانوان در این رشته و موضع وزارت ورزش تصریح کرد: از آنجا که پوشش بانوان سوارکار در این رشته کامل است و هیچ منافاتی با شئونات اسلامی ندارد، هیچ گونه محدودیتی برای فعالیت بانوان در این رشته وجود ندارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: