bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۴۸۹
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۲۰ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۷
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز ثبت نام «وام ضروری» بازنشستگان از اول شهریور ماه خبر داد و گفت: وام‌های ضروری پنج میلیون تومانی از مهرماه واگذار و توزیع می‌شود.
جمشید تقی‌زاده با بیان این‌که با توجه به سیاست‌های کلان ابلاغی رهبری، رئیس‌جمهوری پاسداشت منزلت بازنشستگان را به عنوان اصلی مهم سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده است، تصریح کرد: صندوق بازنشستگی نیز ارائه مطلوب خدمات را تا حد ممکن برنامه‌ریزی کرده است.
تقی‌زاده با بیان این‌که خروج از ۶۷ شرکت زیان‌ده و کم‌بازده را در اولویت کاری قرار دادیم، خاطرنشان کرد: توجه و تعیین استراتژی برای ۹ شرکت سودآور خارج از استراتژی را نیز مد نظر قرار داده و مدیریت ۲۳ شرکت را به زیر ۵۰ درصد سهام آوردیم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان این‌که ثبت نام وام ضروری از اول شهریور شروع و از مهر واگذار می‌شود، تاکید کرد: تعداد وام‌ها از ۳۰۰ به ۴۰۰ هزار نفر و مبلغ آن را از ۴ به ۵ میلیون تومان رساندیم و اعتبار آن دو هزار میلیارد تومان و کارمزد آن چهار درصد است.
وی با اشاره به تدوین بسته جدید بیمه تکمیلی گفت: دو میلیون بازنشسته و خانواده آنها را تحت پوشش داریم و در بسته جدید اولین اقدام حمایت از ۳۲ هزار بیمار صعب‌العلاج است. همچنین صندوق در راستای سیاست‌های حمایتی و جبرانی در پوشش هزینه‌های توانبخشی، مبلغ توانبخشی را امسال به ۵۴۰ هزار تومان برای هر بازنشسته افزایش داده است.

این مسوول با بیان این‌که سفرهای زیارتی و سیاحتی بازنشستگان از ۱۰۰ به ۲۰۰ هزار نفر افزایش یافته و به کانون‌های بازنشستگان استان‌ها تفویض اختیار کردیم، تصریح کرد: کمک هزینه سفر به ۷۴۰ هزار تومان به ازای هر بازنشسته و همراهش افزایش یافته است. ۶۷ هتل در کشور و ۳۰ سوییت در شمال کشور داریم که ۵۰ درصد تخفیف در تمام شرایط برای استفاده بازنشستگان و خانواده‌های آنها در نظر گرفته شده است.

برچسب ها: وام ، بازنشستگان
نام:
ایمیل:
* نظر: