bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۴۹۵
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۳ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
از عجایب روزگار در استان بوشهر؛
هفته‌ای که پیش رو داریم، نقطه آغازین هفته دولت است. در مورد هفته دولت حرف‌ها و نکات بسیاری وجود دارد که حتما بعدا به اطلاع عموم خواهد رسید اما در اینجا چند نکته جهت ضرورت یادآوری حضرات مسوولان! از مردم خوب بوشهر، ذکر خواهیم کرد.
بامداد جنوب: 
هفته‌ای که پیش رو داریم، نقطه آغازین هفته دولت است. در مورد هفته دولت حرف‌ها و نکات بسیاری وجود دارد که حتما بعدا به اطلاع عموم خواهد رسید اما در اینجا چند نکته جهت ضرورت یادآوری حضرات مسوولان! از مردم خوب بوشهر، ذکر خواهیم کرد. روز گذشته خبرهای متفاوتی در مورد هفته دولت از افراد مختلف در رسانه‌های دولتی و شبه‌دولتی و همچنین شبه‌رسانه‌های بولتنی منتشر شد. انگار هفته دولت یک دبیر امسال پیدا کرده که کارش شده دادن آمارهای متفاوت و اعلام این نکته که باید برای تبلیغ هفته دولت به نصب بنر اقدام شود. 

دقیقا همان کاری که سال‌ها پیشتر مدیرکل وقت دفتر استاندار وقت در مورد اینترنت روستایی با نصب بنرهای چند ده متری در نقاط مختلف مرکز انجام داد و باعث آبروریزی در سطح استان شد، حالا انگار مسوول دفتر سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر چنین مهمی را بر عهده گرفته است. او آمارهای جالبی در مورد افتتاح و کلنگ‌زنی داده است که اصلا با هم جور در نمی‌آید و فکر هم نکنم که خبرگزاری‌ها اشتباه کرده باشند. این آقای دبیر گفته که در هفته دولت 1160 میلیارد تومان پروژه مدنظر است و بعد به تفکیک شهرستان‌ها عددی را ذکر کرده که ما با چندبار جمع زدن، به رقم 1008 میلیارد تومان رسیدیم و مشخص نیست که آن 160 میلیارد تومان دیگر دقیقا کجا غیب شده است. 

دیگر آن‌که چند روز پیش سرپرست شش ماهه امور عمرانی استانداری بوشهر در برازجان گفته بود که پروژه‌های عمرانی در دشتستان عددی 96 میلیارد تومان است، در حالی که دبیرِ هفته این عدد را 31 میلیارد تومان ذکر کرده که مشخص نیست کدامیک راست می‌گویند که قضاوت با مردم. موضوع بعد، به این باز می‌گردد که حضرات تصمیم گرفته‌اند که کارخانه سیمان مند دشتی را هم امسال افتتاح کنند!! کارخانه‌ای که سال‌هاست مشغول به کار است و به‌نظر می‌رسد که عدد درشت 413 میلیارد تومان این شهرستان، به همین کارخانه باز می‌گردد. برای اطلاع از وضعیت این کارخانه کافی است سری به آن بزنید تا متوجه شوید که از سال 1391 فاز یک آن در حال تولید محصول است و فاز دوم آن نیز تکمیل شده و مشخص نیست دقیقا قرار است چه چیزی افتتاح شود! خلاصه آن‌که بر خلاف گفته آن یکی معاون استاندار! که گفته بود خدمات دولت درست اطلاع‌رسانی نمی‌شود، باید بگوئیم که اصولا شما چه کار کرده‌اید که ما اطلاع‌رسانی کنیم، حرف که اطلاع‌رسانی ندارد. 

نام:
ایمیل:
* نظر: